Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä idea banaanilaatikoissa muuttolaatikoina?

Vierailija
28.05.2022 |

Ovat kestäviä ja niissä on kahvat, mutta se reikä laatikon keskellä. Ei auta vaikka siihen jonkun pahvinplan päälle tökkäisi. Eikö tavarat valu siitä ulos? Ei mitenkään onnistu vaan reunoilla pakkaamaan.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Minä olen niin rikas ja omistan vain niin suuria tavaroita etteivät ne vaan yksinkertaisesti mahdu läpi siitä laatikon reiästä, joten muuttaminen(kin) on vaivatonta.

.

.

T: Kokoomuslainen

Voi onnea sulle. Miten sä nyt tavallisen rahvaan keskusteluun eksyitkään?

Vierailija
42/51 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat kodin esineet ovat banaanin kaltaisia. Siksi banaanin kuljetukseen optimoitu laatikko toimii hyvin muutoissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokkuus piilee juuri siinä, että ovat kooltaan suht pieniä. Kun ladot banaanilaatikon täyteen kirjoja, jaksat silti vielä nostaa sen. Saa nostettua helposti niinkin, että voi lantiolla tukea vielä laatikkoa, kantaminen ei ole tuskaa. Samaa ei voi sanoa muuttofirmojen valtavista muovilaatikoista!

Kestävät, tukevat, sopivan kokoiset, pinottavat, ilmaiset, ei huonoja puolia ollenkaan. Kahva on "kaksinkertainen" (sekä ylä- että alalaatikossa), eli ei pelkoa kahvan pettämisestä. Kahvikupit eivät putoile raosta, kun laatikko on ensin vuorattu pyyhkeellä tai lakanalla ja kupit vielä kääritty toiseen pyyhkeeseen tai lakanaan.

Olen muuttamassa samojen banaanilaatikoiden kanssa jo kolmatta kertaa parin viikon päästä. On mulla pari "oikeaakin" muuttolaatikkoa Clasulta, mutta niissä ongelmana on ylitäyttö.

Vierailija
44/51 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttofirman laatikot ja muuttomiehet. yhtäkään banaanilaatikkoa ei tule enkä otse kanna.

Vierailija
45/51 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muuttofirman laatikot ja muuttomiehet. yhtäkään banaanilaatikkoa ei tule enkä otse kanna.

Tämä. Olen jo pitkälle keski-ikäinen ihan kohtuullisella palkalla, enkä muuta usein.

Tilataan muuttolaatikot, täytetään ne ja nuoret opiskelijapojat tulevat viemään ne kärryillä uuteen kotiin.

Jää siinä itsellekin puuhasteltavaa, paljonkin, mutta konkreettinen muutto hoituu parissa tunnissa.

Vierailija
46/51 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttofirmasta kunnon laatikot vuokralle

Vierailija
47/51 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa olin hevi vastaava ja niitä isoja hämiksiä oli suht usein niissä laatikoissa, osa eli, usein kuolleita. Mut niitä laatikoita ei saanut avata ilman hanskoja. Joskus ne puree niin et tiedä mikä laji on kyseessä.

Miten isoja ne on?

Vierailija
48/51 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muuttofirmasta kunnon laatikot vuokralle

Eikö ole hankalaa, jos muuttaa toiselle puolelle Suomea ja pitää lähteä sen jälkeen takaisin palauttamaan laatikoita?

Vierailija
49/51 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, että niitä saa ilmaiseksi.

Vierailija
50/51 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä mukana tulee se vahva paperinen alusta, joten itse olen laittanut aina sen sinne alle. Ei ne tavarat sieltä läpi ole tulleet. 

Kestääkö se paperi esim. astioiden painon?

Vierailija
51/51 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laulaa Harry Belafontea muuttaessaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan