Muita yliopiston käyneitä, joita ei sitsit ja vastaavat mukahienot ja mukahauskat "akateemiset" tapahtumat kiinnostaneet?
Itse olen kai outo, kun ihan ulkopuolinen olo tällaisissa.
Kommentit (13)
En usko että olet oikeasti akateeminen, jos ajattelet asian olevan outo.
En ole käynyt em. tapahtumissa, sillä olen panostanut uraani. Täysillä.
-Tohtorikoulutettava
Vierailija kirjoitti:
-Tohtorikoulutettava
Siis olen maisteri, mutta en koe olevani akateeminen (enkä haluakaan).
ap
"Teekkarina" taisin kerran käydä teekkarisaunalla. Tosin olin jo oikeissa töissä AMK-inssinä niin eipä isommin ehtinyt hippaloida kun työn ohessa tuli (turhaan) D-vitaminoitua ne inssin paperit.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sitsi?
Mukahieno akateeminen juhla.
Luin nopeasti, että muita, joita ei sipsit ja munahaukat kiinnostaneet 😂
En oikein ymmärrä keskustelunaloitusta. Kenenkään ei ole pakko noihin mennä, mutta kaipaat siis vertaistukea osallistumattomuudellesi? Miksi?
Oliko 90-luvulla sitsejä? En ainakaan koskaan sellaisissa ollut.
Ei kiinnostanut nämä lainkaan. Kävin kerran ja totesin tylsiksi ryyppäysjuhliksi. Toki, koin oloni hieman ulkopuoliseksi, mutta tämä nyt ei ollut sinänsä uusi tunne.
YTM
Vierailija kirjoitti:
-Tohtorikoulutettava
No kyllä meillä ainakin on kova painostus mennä kaikkiin mahdollisiin sitseihin ja hassunhauskoihin alkoholirientoihin mukaan. Minullekin on ihmetelty miksi en ole menossa johonkin tapahtumaan tai käynyt jossain, usein en edes tiennyt että joku tapahtuma x on edes tulossa. :D
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä keskustelunaloitusta. Kenenkään ei ole pakko noihin mennä, mutta kaipaat siis vertaistukea osallistumattomuudellesi? Miksi?
No vaikka voisi antaa tässä vertaistukea nykyisille opiskelijoille, jotka ovat samassa tilanteessa ja kokevat itsensä ulkopuolisiksi.
Juhlat eivät olleet minunkaan juttuni, mutta en kyllä koe mitään tarvetta dissata niitä. Hauskoja varmasti olivat niille, jotka niissä kävivät.
Oli ihanaa aikaa, josta otin kaiken irti. On ihanaa olla akateeminen!
Mikä on sitsi?