Pystyisitkö asumaan talossa, jossa pesutilat on ulkorakennuksessa?
harkinnassa tämmöinen ratkaisu. Ulkorakennus talvilämmin.
Kommentit (30)
Mukavuudenhaluinen kirjoitti:
Pystyisin, mutten halua.
Voi olla etten mäkään ekan talven jälkeen halua :D. Ei vaan olis haluja pistää niin paljoa rahaa sisäkylppäriin. Mitähän semmonenkin maksaa... EI taida kymppitonni riittää
-ap
En usko, kyseessä on luultavasti vanhahko talo? Vanhat rakennukset on jotenkin ällöjä, joten pitäisi olla huippuunsa rempattu ja todella hienot pesutilat siellä ulkorakennuksessa että voisin asua.
Oon asunut viimeiset 15 vuotta. Ihanaa! En vaihtaisi sisäpesutiloihin.
Olen lapsena asunutkin sellaisessa talossa. Pystyisin, mutta en haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
En usko, kyseessä on luultavasti vanhahko talo? Vanhat rakennukset on jotenkin ällöjä, joten pitäisi olla huippuunsa rempattu ja todella hienot pesutilat siellä ulkorakennuksessa että voisin asua.
No kyseessä on uudisrakennus, eli hienot ovat. Talo itsessään vanha ja hieno sekin.
-ap
Jos saisin sellaisen talon perinnöksi, mikä ettei. Tai se olisi muuten vanha ja upea ja jossain meren rannalla. Ja sisävesssa.
Muuten en viitsisi.
Onko sentään vessa asuinrakennuksessa?
Lapsuudenkodissani oli näin eli pystyisin kyllä mutta en todellakaan halua
En missään nimessä! Kamala ajatuskin. Talvella umpihangessa, lumimyrskyssä, pihan perälle suihkuun? No EI!
Yöpissaaja kirjoitti:
Onko sentään vessa asuinrakennuksessa?
On vessa sisällä. Ei kuitenkaan vesivessa.
-ap
Kokemusta on. Pystyisin, mutta en halua. Jos olis pakko niin sitten, mutta en vapaaehtoisesti. Mökkiäkään en enää haluaisi erillisellä saunarakennuksella ilman että suihku olisi päärakennuksessa.
Asuin 8 v niin että oli ulkosauna. Meneehän se, jos siellä on muuten lämmitys.
Siihen tottuu nopeasti ja lisäksi vesivahinkojen tai homeen mahdollisuus itse talossa pienenee. (Halvemmat vakuutukset ja vähemmän stressiä niistä vahingoista).
Riippuisi kokonaisuudesta. Jos talo olisi muuten todella mieluinen ja erityinen, niin kyllä vain. Kokemuksesta tiedän, että kyllä tuohon tottuu. Mutta ihan tusinatalon takia en viitsisi.
Siis pyykkikone menee, mutta suihku todellakaan ei. Ties kuka pervo sinne jonkun kameran on laittanut tai pöllähtää milloin vain paikalle. Ja ne pöpöt? Hyi saatana.
Pystyisin. Aika harva asia maailmassa on sellaisia mitä ei pystyisi tekemään.
Pystyisin, mutten halua.