Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos olisi aika kone, mihin kohtaan palaisitte elämässänne?

menetin sinut
28.05.2022 |

Mä palaisin joulukuun 19pv viime vuotta. Se oli päivä, jolloin omien toimien takia menetin rakastani miehen. Meillä oli kaikki niin hyvin kun olla ja voi, olla onnea, rakkautta, hauskuutta, läheisyyttä. Olimme pohjattoman rakastuneita. Elimme yhdessä ja nyt kesäkuun 1pv piti olla häät. Olimme molemmat uhranneet koko elämämme että voisimme olla yhdessä. Muuttaneet vieraalle paikkakunnalle, meillä oli ihana asunto, yhteinen auto, työt ja kaikki oli täydellistä. En ollut koskaan kokenut niin suurta rakkautta ja onnea. Olen lähes 50v nainen ja ensikertaa rakastunut ja onnellinen. Tämäkin on lievä kuvaus onnesta.
Sitten pilasin kaiken. Yhdellä iskulla. Kärsin mielenterv ongelmista (epävakaa) ja minun on vaikea hallita tunnetilojani. Varsinkin negatiivisia. En osaa muulla tavalla, kun raivoomalla purkaa niitä ulos. Ne vaan tulee kuin paniikkikohtaus päälle. Mies tiesi jo että saan kilareita, kun tilanne on liikaa, mutta hän päätti silti rakastaa minua ja hyväksyä, kunnes menin liian pitkälle. Tällä kilarilla jonka nyt sain minä tuhosin aivan kaiken.
En kestä stressiä ja nyt oli päällä liian monta stressi tekijää yhtäaikaa. Lisäksi hänen lapsensa oli pääsyy mikä kävi hermooni. Mies ei tuntunut koskaan ymmärtävän sitä ja kun paoin kaiken sisälleni, niin se tulee sitten syöksynä ulos, kun asiat joista ei saa puhua niin vyöryy läpi.
sitten se tapahtui..Sinä aamuna mies heräsi onnellisena ja minä olin valvonut koko yön ahdistuksen vallassa. Sinä päivänä paineet oli liikaa, yö valvottu ja hänen lapsensa kävi hermooni. Jos voisin palata siihen kohtaan..
Minä tekisin kaiken toisin...nukkuisin yön vaikka lääkkeillä ja aamulla lähtisin luontoon käveleen, etten saisi raivaria..Minä en tehnyt niin, eikä minulla ole aikakonetta. MInä sain raivarin, uhkasin lähteä pettämään, haukuin hänen lastaan. Hän otti avaimen ja sormuksen pois..sillä hetkellä me kuolimme..
kaksi päivää myöhemmin mies sai hermoromahduksen. Minä tuhosin siis myös hänen mielenterveyden.
Hän toivoo aikakonetta jossa ei olisi koskaan minua tavannut, minä taas toivon aikakonetta, että minä en pilaisi kaikkea ja sinä saisin uuden mahdollisuuden siihen aamuun..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kone se vasta olisi aika kone, se.

Vierailija
2/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen kone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et olisi sietänyt hänen lastaan myöhemminkään. Ei se pelkkä yhden hetken muuttaminen olisi asiaa ratkaissut. Huutavat ihmiset ovat perkeleestä. Pää sinisenä varmaankin pistit menemään.

Vierailija
4/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ala-asteen loppuun. Siitä eteenpäin tekisin erilaisia valintoja.

Vierailija
5/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone kone, sano mummo hohtimista.

Vierailija
6/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi kyllä palata sillä aika koneella äidin kielen tunnille oppimaan yhdys sanat

Vierailija
7/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoteen 2002. Saattaisin jäädä pienemmälle paikkakunnalle sittenkin. Toisaalta tieto kasvoi kokemusten kautta.

Vierailija
8/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palaisi.

Vierailija
9/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte kumpikin tuomitsevilta. Ehkä elämäntarkoituksenne on oppia olemaan tuomitsematta ja antamaan anteeksi sekä hyväksymään.

Tämä kirjoituksen perusteella.

Vierailija
10/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi kyllä palata sillä aika koneella äidin kielen tunnille oppimaan yhdys sanat

Sinä myös, yhdyssana on yhdyssana

Vierailija
11/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemaan. Ehdottomasti kuolemaan. Nyt!

Vierailija
12/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustaisi menneisyyteen koska silloin päätyisin avaruuten. Maapallo ei ole maalmankaikkeuden keskus vaan maapallo kiertää aurinkoa, joka kiertää linnunrataa, joka kiitää taas ties minne

Vierailija
13/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä aika koneita: höyrykone, tietokone, punakone... aikakonetta ei kuitenkaan kukaan ole saanut aikaiseksi.

Vierailija
14/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika kone 50-vuotiaaksi harrastaen aktiivisesti kestävyysjuoksua, mutta siitä piti tinkiä jotta en särkisi polviani. Harrastan silti edelleen monenlaista liikuntaa ja olen varmasti ikäisiäni paremmassa kunnossa enkä käytä mitään lääkkeitä.

Vierailija
15/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johokin kymmenen vuoden tienoille. Ihmisen parasta aikaa. Ei enää pikkulapsi. ei vielä teini saatika, hyi olkoon, aikuinen. Maailmassa oli vielä taikaa.

Vierailija
16/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä montaa asiaa en kadu.

Jos en olis tavannut mun välivaltasta narsistieksää, en olis saanu mun vanhinta lastani. Enkä myöskään varmaan tavannut nykyistä puolisoani ja saanut näitä ihania kakaroita.

Ehkä palaisin äitini kuolinvuoteelle kertomaan että rakastan.

Tai pari teininoloutta vois käydä blokkaamasta muistoista.

Vierailija
17/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kone, sano Sergei saranaa.

Vierailija
18/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En matkustaisi menneisyyteen koska silloin päätyisin avaruuten. Maapallo ei ole maalmankaikkeuden keskus vaan maapallo kiertää aurinkoa, joka kiertää linnunrataa, joka kiitää taas ties minne

Maan painovoima pitäisi maapallolla, oli maapallo missä tahansa.

Vierailija
19/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivartelijat mielipuuhassaan.

Vierailija
20/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että sinä olitkin aika kone - jos tiedät, mitä tarkoitan?