Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita hyvätuloisia miehiä, jotka eivät ole koskaan seurustelleet?

Vierailija
28.05.2022 |

Onko täällä muita korkeakoulututkinnon suorittaneita, hyvätuloisia miehiä. jotka eivät ole koskaan seurustelleet vastakkaisen sukupuolen kanssa? Jos on kuitenkin heteroseksuaali. Itse olen insinööri(AMK) koulutukseltani ja nyt työskentelen kunnan johtajavirassa, 4500e/k.
En kuitenkaan ole koskaan käynyt treffeillä enkä ole vapaa-ajallani ollut paljonkaan tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Joskus 20-vuotiaana ajattelin, että olen niin ruma että tuskinpa koskaan tulisin kenellekään normaalille naiselle kelpaamaan. Tuolloin sitten vain käperryin omiin oloihini.
Baarissa olen käynyt koko elämäni aikana ehkä 3 kertaa, tosin nykyään olen lähestulkoon raitis.
Asioita tietysti pahentaa sekin, ettei tämä nykyinen asuinpaikka ole mikään kasvukeskus ja ikäiseni ja nuoremmat sinkkunaisetkin loistavat poissaolollaan.
Harrastan myös vapaa-ajallani liikuntaa: vaellusta, pyöräilyä, joskus juoksemista ja tietenkin toivoisin, että toinenkin osapuoli pitäisi terveydestään ja kunnostaan huolta.
Muita vastaavanlaisia kohtaloita?
M38

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toisin kuin täällä aina jankataan, raha ei ole se oleellinen avain naisonneen. Itsetunnolla, supliikkitaidoilla ja itsensä likoon laittamisella on suuri merkitys. Uskon, että saisit kyllä seuraa jos vain tuot itsesi jotenkin esille, esim. jossain nettideittipalstalla tms.

Vierailija
2/11 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaton ketju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluut kauniin työttömän itteles nii laitan korot jalkaan

Vierailija
4/11 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen nainen. Lyhyitä suhteita on kyllä ollut mutta olen ne aina menettänyt jollekin takertuja-mielistelijälle.

Vierailija
5/11 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole kohtalo. Et vain ole ikinä yrittänyt saada kumppania joten siksi sinulla ei ole kumppania.

Vierailija
6/11 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole korkeasti koulutettu mutta asiat on tullut hoidettua ja pinkka ollut kunnossa jo vuosia. Välillä 20v - 30v etsin seurustelusuhdetta aktiivisesti, ravintoloista, tanssipaikoista, vesiselvänä ja umpitunnelissa sekä kaikkea siltä väliltä. Tuloksetta.

m 58

Vierailija
7/11 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen hyvätuloinen, 2800/kk ja velaton rivarikaksio. Osakkeita 30000 arvosta ja 30h metsää. Olen tavallinen liikuntaa harrastava mies ja ei vain ole löytynyt sitä tavallista naista minulle.

M35

Vierailija
8/11 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, koetko olevasi hyvätuloinen 4500e bruttopalkalla? Minusta se on lähinnä ok palkka, mutta ei nyt sentään mikään hyvätuloinen vielä.

Vierailija
9/11 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/11 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo hyvätuloisuus liittyy mihinkään? Etsitkö siis elätettävää vai?

Vierailija
11/11 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, koetko olevasi hyvätuloinen 4500e bruttopalkalla? Minusta se on lähinnä ok palkka, mutta ei nyt sentään mikään hyvätuloinen vielä.

Kyllä tuolla palkalla jossakin hevonkuusessa on aikaa vahva ostovoima.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän