Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö huolestua? Yli 70-vuotiaat vanhempani paljastivat etteivät tiedosta omaa ikäänsä?!

Vierailija
28.05.2022 |

Luulevat olevansa 50-vuotiaita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 on uusi 50.

Vierailija
2/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tämä ilmenee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terveys ok niin sehän on totta. Moni 7kymppinen elää kuin 5kymppinen paitsi on yleensä vapaa eli ei tarvitse edes rasittua töissä.

Vierailija
4/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ymmärrä enää omien aikuisten lastensa ikää. Ja lapsenlapsetkin jo yli 20-vuotiaita. t.ap

Vierailija
5/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään aina tiedosta omaani. Tiedän sen toki ja osaan kysyttäessä oikein vastata, mutta en aina miellä itseäni sen ikäiseksi. En ole huolissani, eikä sinunkaan tarvitse.

Vierailija
6/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaista on, missä pitäs tiedostaa olevansa 70v? Mulla sen ikäiset vanhemmat. Ovat terveitä, hyväkuntoisia, marjastavat hulluna, hoitavat pihamaat kaupungissa, mökillä ja maalla. Kaukomatkailevat keskenään.

Vierailija
7/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Anna heidän nauttia elämästä. Miksi heidän pitäisi tiedostaa ikänsä? Entä jos nuorekas fiilis pitää heidät toimintakuntoisena.

Vierailija
8/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita, ettei tietäisi omaa ikäänsä. Vaan sitä minkä ikäiseltä tuntuu. Ihmisen sisäinen tunne iästä on eri kuin varsinainen ikä. Ihminen on aina sisäisesti nuori tai nuorempi kuin mitä on.

Vierailija
9/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma mulla.

Täytän 50 kesällä. Mies intoilee juhlien järjestämisestä enkä tajua ollenkaan, et olisin muka niin vanha.

Olen terve, nuorekas, työni puolesta tekemissä nuorten aikuisten kanssa joita suurin osa duunikavereista ja joista on tullut ystäviä. Oikeastaan suurin osa ystävistäni on minua nuorempia, sain lapset aika myöhään ja sitä kautta myös nuorempia ystäviä.

Vierailija
10/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt voisi vähän tarkentaa, mitä tarkoitat etteivät tiedosta omaa ikäänsä. Jos ovat terveitä, saavat elää juuri sellaista elämää kuin haluavat. Vaikka on +70-vuotias ei se tarkoita että täytyy alkaa istua keinutuolissa telkkarin edessä ja odottaa kuolemaa.

Vierailija
11/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini alkoi vanhaksi 40 vuotiaana. Se oli ahdistavaa. Jatkuvaa hokemista, jos elinpäiviä riittää ja mitään ei muka voinut tehdä, kun on jo niin vanha.

Itse olen nyt 43v. Paras ikä. En ole vanha, tosin en nuorikaan, vaikka siltä tuntuu. Se, että tuntee itsensä nuoreksi niin tarkoittaa vain, että on terve ja elämänmyönteinen. Siinä ei ole mitään pahaa.

Vierailija
12/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat terveitä ja hyvinvoivia, niin se on totta.

Mieli vanhenee huomattavasti hitaammin, kuin kroppa, vaikka paljon elettyä elämää takana.

Vanhempiesi iästä päätellen, olet 30-40v niin tuntuuko sinusta ap. että olet jo keski-ikäinen, etkä ole enää mikään nuori.

Vierailija
13/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden tiedostaminen 2020-luvulla kuuluu nuorisolle. Isot ikäluokat eivät ole koskaan tarvinneet erityistä tiedostamista, maalaisjärki on riittänyt.

Vierailija
14/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni vietti 93v tai jotain syntymäpäiviä ja vieraat onnitteli pitkästi iästä, hän sanoi, aina tunteneensa itsensä nuoreksi ja tehneensä niitä samoja asioita vuosikymmeniä, eikä koskaan ajatellut ikäänsä tai vuosia, vaan elänyt jokaisen päivän mitä oli annettu täysillä.

Mietittyään aikansa, lopulta tokaisi, onhan hänellä tietysti hirveän vanhat lapset ja lastenlapset, kun tytär oli noin 70v.

Vierailija
15/15 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioiden tiedostaminen 2020-luvulla kuuluu nuorisolle. Isot ikäluokat eivät ole koskaan tarvinneet erityistä tiedostamista, maalaisjärki on riittänyt.

Suomen isoin ikäluokka on 60-luvulla syntyneet ja ovat edelleen työelämässä mukana ja työuran huipulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän