Lyhyet yöpaidat
Olisi tilaisuus tuulettaa alakertaa mutta kun nyky-yöpaidat on vain paitulipituutta, helman lyhyys edellyttäisi pöksyjen käyttöä. Kun nukkuu kyljellään, helma kiertyy ja perssilmä loistaa ovelle. Miksi, miksi ei löydy puuvillaisia 120-130 pitkää yöpaitaa.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Miksi alakertaa pitää tuulettaa? Ovatko alushoususi muovia?
latexia
Mamma ! kirjoitti:
Sakset auttaa !
Samoin laihdutus. Pääsee ilma kiertämään jalkovälissäkin.
Laihduttamalla paidan helma yltää alemmas kun ei kangas oli pingoittunut mahan kohdalta.
Minä myös ihmettelen miksi ei myydä kunnollisia yöpaitoja eli
-vähintään polvipituinen, jotta voi nukkua ilman pikkareita
-V-kaula-aukko, jotta ei kurista kaulaa kääntyillessä
-lyhyet hihat, jotta mahdollinen kainalohiki on helposti pestävässä yöpaidassa eikä hankalammin pestävissä petivaatteissa. Estävät myös olkapäitä palelemasta jos ei peittoa halua tiiviisti vetää kaulalle
-materiaali puuvillaa, jotta ei hiosta
-kaunis väri ja mahdollinen kuvio. Ei räikeitä värejä vaan vähän murrettuja sävyjä, voi olla yksivärinen, raidallinen tai kukallinenkin kunhan kokonaisuus on yhtä tyylikäs kuin päivävaatteissakin
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän yleensä vaan jotaki vanhaa t-paitaa ilman mitään alaosaa
Susta tarttuu perseenhaju joka paikkaan. Yök.
Kiitos vinkeistä. Olen normaalipainoinen mutta jos lihoisin, plus size mallistoista varmaan löytyisi tarpeeksi suuria. Nyt ne olisi kuitenkin liian leveitä. Tämän vuoksi en itseäni lihota.
Kohtuuhintaisista Mark&Spencerillä on vähän pidempiä, mutta ne ei on jotain sekoitetta, ei puuvillaa.
Minä olen etsinyt jo vuosia pitkää, flanellista valmistettua yömekkoa. Aikoinaan näitä oli, nyt ei mistään löydy.
Vierailija kirjoitti:
-lyhyet hihat, jotta mahdollinen kainalohiki on helposti pestävässä yöpaidassa eikä hankalammin pestävissä petivaatteissa. Estävät myös olkapäitä palelemasta jos ei peittoa halua tiiviisti vetää kaulalle
-kaunis väri ja mahdollinen kuvio. Ei räikeitä värejä vaan vähän murrettuja sävyjä, voi olla yksivärinen, raidallinen tai kukallinenkin kunhan kokonaisuus on yhtä tyylikäs kuin päivävaatteissakin
Tätä tarkoitin. Klingelillä on 110 cm pitkiä. Tarvisi kuitenkin pidemmän, pohkeen alaosaan.
Bonprixillä on 100% puuvillaa, V-kaula-aukko, lyhyet hihat, polvipituinen yöpaita. Voi olla useampikin. Ton löysin heti googlaamalla. Sori, en osaa linkittää, mutta katso itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ihan hyvä olla välillä ilman housujaki🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos on mekko tai paituli.
Vierailija kirjoitti:
Nansolta löytyy monenpituista hihaa ja helmaa ja ovat kestäviä, hyvät kuosit myydään vain nopeasti loppuun. Toki maksavat lähes 50e kpl, osa kalliimpiakin, kestävät kuitenkin useamman vuoden "pesuun ja päälle" käyttöä. Mulla on 5 eri yöpaitaa: 2 lyhythihaista, 1 spagettiolkainversio ja 2 pitkähihaista ja täyspitkää talveen. Eivät ole mennyt useamman vuoden käytön jälkeen miksikään. Näissä on 50% modaalia, mut se auttanee pitämään ne kuosissa. Toki jos ulkonäkö ja kaunis kuosi on päätekijä yöpaidassa niin sitten voi tulla hankaluuksia että kaikki kriteerit täyttyy.
MARUNA -yöpaita – nanso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mik-si?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mik-si?
Ettei tuu pylly ihottumaa 🤭
Prismassa on pitkiä nanson yöpaitoja