Onko yleistäkin että treffeille tilataan puhelu jotta on helpompi poistua?
Kuulin radiosta että joku käyttää jotain sovellusta joka soittaa puhelun kun treffien alusta on kulunut tunti. Onko yleistäkin käyttää tällaista sovellusta tai pyytää kaveri soittamaan? Radiossa sanottiin että jotkut jopa pyytävät kaverin tulemaan paikalle kesken treffien jotta on tekosyy välttää kahden olo treffikumppanin kanssa. Onko teillä jotain muitakin taktiikoita miten näppärästi päättää treffit lyhyeen jonkun tekosyyn varjolla?
Kommentit (28)
Paras keino on sanoa rehellisesti että nyt ei toimi, ei voi mitään. Miksi treffejä pitäisi edes jatkaa tuntia kauempaa? Ei kannata sopia mitään maratonitreffejä ensimmäiselle kerralle.
Soitot ja muut on niin läpinäkyviä ja ne loukkaa kohdetta enemmän kuin rehellisyys. Ihan kuin toinen olisi joku mielenvikainen josta ei pääse eroon kuin huijaamalla.
Pitäisi erottaa tekosyy ja oikea syy.
Jos ei vaan pidä toisesta, onko silloin väärin lähteä?
Treffailu vie aikaa jos sitä harrastaa viikoittain. Miksi tuhlata aikaa ihmiseen joka ei kiinnosta.
Helpompaa olisi sopia tunnin treffit kuin keksiä tekosyitä.
Niin en minäkään ymmärrä miksi ei tunnin jälkeen jo treffit loppuisi muutenkin.
Jos jatkuu niin silloinhan on mennyt hyvin ja jatkuminen tapahtuu yhteisestä halusta.
Mä käytin tätä sinkkuaikoina. Toimi hyvin
Siitä en tiedä, mutta se on hiukan säälittävän kuuloista jos 50v emäntä tarvitsee tuollaista, kuten siinä "kohujutussa" oli esimerkkinä.
Ehkä ei ole kehittynyt ihan normaalisti aivoista. Laittaa varmaan kaverinsa myös kyselemään kiinnostavalta mieheltä, että onko tämä sinkku.
Etiketti tuntuu olevan hukassa. Ei sitä missään opeteta. Olisi reilua jos kaikki tietäisivät miten päättää ekat treffit fiksusti, toista loukkaamatta.
Minustakin paras tapa sanoa melko nopeasti että kiitos mutta ei tämän enempää. Moni tämän osaa ihan hyvin.
Siitä ei pitäisi tehdä hankalaa eikä loukkaantua. Joillakin vaan se yksinäisyys on sellaista että jokainen torjunta tuntuu iskulta naamaan. Ei noiden pitäisi edes treffailla imho.
Taitaa olla. Olen ollut kaksilla treffeillä (eri )miehen kanssa, joissa molemmilla kerroilla miehellä on alkanut puhelin soimaan. Mies on ottanut puhelimen esiin ja katkaissut puhelun ja sanonut hymyillen minulle, että tuo oli vain turvapuhelu, jonka avulla olisi voinut paeta treffeiltä.
Olen kyllä ollut ihmeissäni. Kai tuo on tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Paras keino on sanoa rehellisesti että nyt ei toimi, ei voi mitään. Miksi treffejä pitäisi edes jatkaa tuntia kauempaa? Ei kannata sopia mitään maratonitreffejä ensimmäiselle kerralle.
Soitot ja muut on niin läpinäkyviä ja ne loukkaa kohdetta enemmän kuin rehellisyys. Ihan kuin toinen olisi joku mielenvikainen josta ei pääse eroon kuin huijaamalla.
Häviävän pieni osa sanoo mitään suoraan ja suurin osa vempuloi tällaisilla kikkailuilla ghostailuineen.
No eihän tuo vielä mitään.
Kun kävin ns. maksullisilla treffeillä, oli naisella munakello soittamassa 30 min jälkeen :D
Miten aloittaja haluaisi treffikumppanin toimivan, jos aloittaja ei kiinnostakaan?
En tarvitse valeita ja tekosyitä. Voin sanoa ihan nätisti että kiitos kahvista ja seurasta, oli kiinnostavaa tutustua, mutta en usko että meidän kannattaa jatkaa treffejä tämän kauempaa.
Mitä nää siis tekee ekatreffeillä jos ne defaultina kestäisi yli tunnin?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla. Olen ollut kaksilla treffeillä (eri )miehen kanssa, joissa molemmilla kerroilla miehellä on alkanut puhelin soimaan. Mies on ottanut puhelimen esiin ja katkaissut puhelun ja sanonut hymyillen minulle, että tuo oli vain turvapuhelu, jonka avulla olisi voinut paeta treffeiltä.
Olen kyllä ollut ihmeissäni. Kai tuo on tätä päivää.
Ja sit tässä pitäisi innoissaan jatkaa eteenpäin?
Olet läpäissyt ensimmäisen pällitestin ja pitäisi olla suorastaan tosi ilahtunut, että tämä upea uroo tahtoo vielä olla seurassasi?
Jos ei pidä henkilöstä, miksi menisi hänen kanssaan treffeille? Tunti on lyhyt aika.
naiset ovat tuollaisia huijareita
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pidä henkilöstä, miksi menisi hänen kanssaan treffeille? Tunti on lyhyt aika.
Eihän sitä pysty päättelemään parista kuvasta ja viestistä. Moni ei tahdo enää tutustua etukäteen.
tunnissa kyllä selvittää, onko uhrilla laatikkoleuka ja miljoona rahaa
Kuulostaa teinien puuhilta. Aikuinen ihminen osaa sanoa suoraan, että kiitos seurasta, mutta nyt ei natsannut.
Vessaan lähteminen taitaa olla jo ihan perus. Ainakin jos tyyppi on sepittänyt jotain.