olen kuvankaunis ja ulospäin myös sisäisesti!
kukaan ja tarkoita kukaan ei tiedä minkälainen "bitch" oikeasti olen. haluaisiko joku kysyä minulta jotain?
Kommentit (5)
Ihmiset ihastelevat aina hiuksiani, silmiäni, huuliani, vartaloani... Ja luonteeltani olen toisille kiltti, auttavainen, aina iloinen... Osaan olla tilanteessa kuin tilanteessa - sivistynyt, lohduttava, seurallinen... you name it.
Vaan olen ketku. Todellisuudessa en ole ollenkaan niin ihana kuin annan ymmärtää, mutta vitut siitä :D Maailma pyörii mukavammin näin. Ei tee tiukkaa olla säädellysti suloinen myös lähimmille ihmisille. Kukaan ei minusta totuutta tiedä, edes mies tai lapset!
Tyttö, joka on kauniisti ja lempeästi, mutta sisällä tekisi mieli olla ilkeä ja ketku. Tyypillistä naisille... hautovat asioita mielessään, mutta päälle näyttävät muulta.
Ihmiset ihastelevat aina hiuksiani, silmiäni, huuliani, vartaloani... Ja luonteeltani olen toisille kiltti, auttavainen, aina iloinen... Osaan olla tilanteessa kuin tilanteessa - sivistynyt, lohduttava, seurallinen... you name it.
Vaan olen ketku. Todellisuudessa en ole ollenkaan niin ihana kuin annan ymmärtää, mutta vitut siitä :D Maailma pyörii mukavammin näin. Ei tee tiukkaa olla säädellysti suloinen myös lähimmille ihmisille. Kukaan ei minusta totuutta tiedä, edes mies tai lapset!
eikö olekin tyhmää miten daijuja ihmiset on kun eivät näe miten heitä vedätetään? olen työelämässä ylennyt monesti pelkällä ulkonäölläni. minua ihastellaan ja joka paikassa ja ihmetellään miksen ole halunnut ruveta malliksi tai missiksi =D ja taas mennään kuinka vaatimaton olen=D =D
mutta väliäkö sillä, saan aina kaiken mitä haluan!