Muita joita läskit sitovat kotiin?
Mulla on noin 15kg ylimääräistä ja olen jo pari vuotta ollut kotona työn lisäksi, en käy duunin riennoissa enkä kavereiden kanssa ulkona, ja miksikö? Inhoan niin itseäni ja läskejäni!!
Olen kasvoista kaunis ja mulla on paksu upe tukka ja tiedän että pitäisi olla tyytyväinen kaikilla ei ole tätäkään mutta häpeän niin läskejäni että mielummin olen kotona (syömässä tyyliin) kuin ihmisten ilmoilla.
Ulkona käyntini loppui kun yksi mies tuli juttelemaan ravintolassa ja sanoi että olet kaunis mutta lihava kylläkin :((.
Kommentit (9)
eihän sulla oo ees mitenkään paljoa noita ylimääräisiä kiloja!!!!
tuhlaat elämääsi noin!!!
Vierailija:
Ulkona käyntini loppui kun yksi mies tuli juttelemaan ravintolassa ja sanoi että olet kaunis mutta lihava kylläkin :((.
Jokaisen oma asia laiduttaako vai ei, mutta ei saisi jäädä kotiin kökkimään kilojen takia oli niitä paljon tai hyvin paljon tai vaikka liian vähän.
Ja erittäin ylipainoinen. Nuoruudessaan hän oli nk. normaalipainoinen ja sai miehien jakamattoman huomion meni minne tahansa. Itsetunto perustui siis sille mille ihminen näyttää muiden silmissä. Tällä hetkellä hän on keski-iän ylittänyt kotierakko, eikä kehtaa lähteä minnekkään kun pelkää ihmisien läski-kommentteja. Surullista nähdä miten muut ihmiset ovat " riistäneet" ! häneltä itsetunnon ja oikeuden olla onnellinen. Olisin toivonut että hän olisi ollut tarpeeksi " vahva" ja ollut piittaamatta moukkamaisten ja tyhmien ihmisien puheista, nauttinut ystävistään ja elämän mukanaan tuomista riemuista. Muutaman tällaisen pas. ki. aisen kommentit tekivät hänestä mökkiytyneen erakon joka häpeää itseään loppu elämän ja syö taas suruunsa. Tämä on kieroutunut laihuutta ihannoiva yhteiskunta. Ylipainoisten pitää ottaa huomioon että laihduttamisen jälkeen jää vielä lukuisa määrä asioita miksi hyökätä ihmisen kimppuun. Siksi pitää alkaa tekemään töitä sen eteen kuinka pärjää itsensä kanssa, eikä välittää ihmisistä joiden älykkyys ja empatiakyky on sama kuin kengän numeronsa. Älä anna muille ihmisille oikeutta ja iloa riistää sun omaa elämääsi. Pidä hauskaa, mene ja koe! Olet lihava tai laiha, olet ihana ihminen! Elä elo niin ettei tarvitse myöhemmin katua! On vain yksi elämä ja miljoona vitsimäistä ihmistä joita ei voi poistaa, niiden kanssa on vain elettävä ;)
Mä olen 170cm ja painan 120kg (olen painanut 160). Itsetunto on äärettömän huono. MUTTA! Mä lähden aina silti. Välillä saan todella törkeitä kommentteja, annan niiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos. Itken sitten yöllä, kun kukaan (edes mies) kuule.
Jotkut ihmiset tykkäävät musta (jostain kumman syystä). Mulla on ihana perhe, rakkaita ystäviä ja laaja tuttavapiiri.
On ylipainoa reilu 30kg. (165cm, 90kg)
Silti käyn ulkona ( syömässä, elokuvissa, baareissa.. ) ystävien kanssa.
Kertaakaan minulle ei ole kommentoitu painosta.
Ja miehiä riittäisi jos vaan haluaisin.
Siihen se tosin tökkää, että itseäni ei huvita ylipainoisena treffailla.
Odotan aikaa että saan itseäni niskasta kiinni ja painoa pudotettua.
Sitten voin alkaa tosissani taas elämään ( = ottaa sen ukonkin ;)
Ihan oikeasti! Tunnen niiiiiin monta sellaista ihmistä, jotka elävät odottaen sitä aikaa, kun ovat saaneet laihdutettua - eikä se aika tunnu koskaan tulevan. Minä laihduin aikanaan, kun elämässäni oli niin mielenkiintoinen jakso meneillään, etten muistanut ollenkaan ajatella kiloja ja laihduttamista. Silloin söin ja liikuin luonnollisesti, miettimättä koko ajan, että " huomenna" tai " ensi maanantaina" aloitan laihduttamisen ja uuden elämän.
Tämä kaikille muillekin kuin ysille, ihan ystävällisellä tarkoituksella! Eläkää nyt!
Jos et itse osaa, niin käy jossain liikkeessä pukeutumisneuvojalla, niin hän osaa tuoda parhaimmat piirteesi esiin. Palvelu on ilmainen ja ei edellytä ostamista. Mutta saat hyviä vinkkejä ja uusia ideoita.
Itse ihailen aivan suunnattomasti, kun telkkarissa näkee mustaihoisia naisia. Heillä on kiloja on leveää peppua, valtavaa rintamusta, mitä kelläkin, mutta he näyttävät upeilta!
Ei pidä vetää nakin kuorta makkaran päälle, mutta kun ostaa oikean kokoiset ja oikean laiset vaatteet, niin kuka tahansa näyttää hyvältä ja jopa hoikemmalta!
Pidä myös ulkonäöstäsi huolta. Korosta taas sitä, mikä sinussa on kaunista. Kauniit silmät, kauniit huulet...
Ja mitä itse olen todennut, niin lihavuuskaan ei ole niin paha, kuin se, että on löysä. Tee siis vaikka kotona edes pari liikettä, niin se jo auttaa. Vielä parempi toki, jos jaksaisit käydä välillä vaikka pienellä kävelyllä. Edes korttelin ympäri=)
Mene ulos ja nauti! Maailmassa on miehiä, jotka kaipaavat hoikkien sijaan hieman pulleampia naisia. Sinun 15 kiloasi ei ole edes mikään paha tilanne!
Ulos vaan sieltä murehtimasta, tavalla tai toisella! Oikeesti ei kannata elämää haaskata kotona istumiseen jonkun muutaman kilon takia. Elämä on muutakin kuin kiloja ja niiden laskemista.
Toivottavasti löydät tien tai pikemminkin oven ulos :-)