Urheiletko mieluummin yksin vai muiden kanssa?
Kuinka tärkeää sosiaalisuus on sinulle liikunnassa?
Kommentit (15)
Pelaan pesäpalloa mieluiten yksin.
Kamppailulajeissa on mukava kun on sopivan taitava vastustaja treenikaverina.
Muuten sosiaalisuus vain huonontaa treenin laatua tai ainakin saa harjoitukseen tärvääntymään tarpeettoman pitkän ajan. Juoksu/pyöräily/kuntopyörä/punttisali ei seuraa kaipaa.
Mulla on paras tapa tavata kavereita ja lisäksi yksin luistaisin helpommin treenistä.
Painajainen olisi olla vielä työpäivän jälkeen jossain laumassa.
Harrastan lähinnä pyöräilyä, ja ehdottomasti yksin.
Yksin, aina. Uinti, pyöräily, hiihto, juoksu lajeina.
Nuorena oli hauskaa liikkua porukassa oikeiden kavereiden kanssa. Nykyään tuntuu olevan lähinnä siipiveikkoja.
Ehdottomasti yksin! Haluan tehdä mitä haluan ja milloin haluan ja juuri sen aikaa kuin haluan. En ymmärrä ihmisiä, jotka tarvitsevat välttämättä treenikaverin. Ostosten tekeminenkin on mukavinta yksin, en kaipaa makutuomareita. Toisen ihmisen läsnäolo sisältää aina jonkun vaatimuksen.
Yksin!
Olen paristi koittanut käydä lenkillä kaverini kanssa ja hän on minua 25 kg painavampi ja 20 cm pidempi ja suorastaan juoksee eteenpäin joten en pysy perässä. En koskaan enää aio yrittää, oli niin tylsä kokemus kipittää toisen vauhtia.
Lenkillä olen mieluiten yksin. Salilla tykkään, että siellä on muitakin. En siis millään tavoin seurustele siellä heidän kanssaan, en edes tunne heitä, mutta riittää, että vain ovat siellä samaan aikaan.
Riippuu. Pallopelit muiden kanssa toki, mutta salilla ja lenkillä oon mieluummin yksin.