Mä on haaveillut yksinäisille nuorille ja eläkeläisille sellaista kaupungin omaa olohuonetta. SIelllä ihmist voisi tarjota toisilleen vertaistukea, joku psykologi voisi siellä aina piipahtaa ja syntyiisi uusia idoita ja olisi joku paikka.
Kommentit (23)
Olen vähän selllainen metsässä kasvanut.
No oisko tonne menijöitä, en varmaankaan lähtis vaikka yksinäinen olenkin.
Onhan noita päiväkerhoja, nuokkareita, jne. Pikkuhiljaa sellaiset vain saa ne omat sisäänpäin lämpiävät vakionaamansa, jotka nauravat sisäpiirijuttujaan. Ei ole ihan helppoa mennä mukaan jos muutenkin vaikea elämäntilanne.
Jäisi käymättä kun en ole kohderyhmää.
Mä olen itte sellainen vähän introvertimpää sorttia mutta tykkään kun ympärillä on elämää ja sellaiset nuoret ja vanhat joilta puuttuu koti, tuki ja urva niiin saisivat sitä sitten sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itte sellainen vähän introvertimpää sorttia mutta tykkään kun ympärillä on elämää ja sellaiset nuoret ja vanhat joilta puuttuu koti, tuki ja urva niiin saisivat sitä sitten sieltä.
Esimerkiksi irvin goodmani kun sodan jälkeen musiiikki oli melko sellaista mollisointuista ja sitten räväytti musiikillaaan. Veroprosentti taiisi olla 90 prosentin luokkaaa.
Eikös ne kauppakeskukset toimi tässä tarkoituksessa jo entuudestaan, vai niinkö, että estettäisiin köyhiltä pääsy ja ohjattaisiin johonkin teemapuistoon.
Paljon selllaista että kanavoi energiansa ja aikansa väärin kun ne voiisi kanavoida toisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Paljon selllaista että kanavoi energiansa ja aikansa väärin kun ne voiisi kanavoida toisinkin.
Eksyneitä elämässäään jotka jäävät liian yksin ilman tukea.
Entäs jos siellä tarjois ilmaista viinaa? Voisko toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa se tapahtuu helposti kun on niiin vähän resursseja kun on niin vähän ihmisiä ja niin avaraan asuttua maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa se tapahtuu helposti kun on niiin vähän resursseja kun on niin vähän ihmisiä ja niin avaraan asuttua maata.
Taii on sodan jäkeisiä traumoja mitkä kasvatusten myötä kulkeutuvat sukupollvelta toiselle.
Oletko kenties yksinäinen nuori eläkeläinen? Eikö tällaisille tapauksille valtio jo tarjoa jokaiselle yhden olohuoneen, eikö niitä voisi hyödyntää?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos siellä tarjois ilmaista viinaa? Voisko toimia?
Kyllä kyllä! Viina toimii aina kaikkeen!
Aiina kun herää niin on joku paikka minne mennä ja syy herätä ja toivoa sekä tukea.
Mäkin voisin ottaa vähän viinaa ja tulla sitten haastamaan riitaa ja tappelemaan. Oon siinä aika hyvä.
Minusta uutta maailma eii rakenneta silllä että ihmiset lukuu itsensä tyhmiksi tai alkaa liiakseen uskoa ismeihin vaaahn se syntyy omia aivoja käyttämällä ja kritisoimallla eli kyseenalaistamalla ja mielenkiinnosta ja uteliaisuuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta uutta maailma eii rakenneta silllä että ihmiset lukuu itsensä tyhmiksi tai alkaa liiakseen uskoa ismeihin vaaahn se syntyy omia aivoja käyttämällä ja kritisoimallla eli kyseenalaistamalla ja mielenkiinnosta ja uteliaisuuudesta.
Omista havainnoista ja omaaa järkeä käyttämällä.
Mä olen vähän sellliannen että en tuosta ameriikkallaisesta mentaliteetista oikein välttämättä niin perusta.