Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako ahdistuslääkkeet oikeasti?

Vierailija
27.05.2022 |

Poistaako ne tämän kauhean tunteen, jatkuvan pelon ja huolen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lääkkeestä, määrästä ja ihmisestä.

Vierailija
2/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ne auttavat, mutta niitä pitäisi syödä muutoma viikko ennen kuin alkaa vaikuttaa. Merkkejä on monia joista etsiä sopivaa. Nyt rohkeasti kokeilemaan ja unohda kaikki lääkevastainen kritiikki, oma terveys on tärkeämpää kuin mitä muut ajattelevat siitä että syöt mielialalääkettä!!!!

Vierailija
4/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turruttaa tunteita pelkästään ja sitten kun lopetat niin ne vierotusoireet iskee kuin painajainen. En suosittele, testaappa joogaa.

Vierailija
5/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ne auttavat, mutta niitä pitäisi syödä muutoma viikko ennen kuin alkaa vaikuttaa. Merkkejä on monia joista etsiä sopivaa. Nyt rohkeasti kokeilemaan ja unohda kaikki lääkevastainen kritiikki, oma terveys on tärkeämpää kuin mitä muut ajattelevat siitä että syöt mielialalääkettä!!!!

En ole kriittinen ollenkaan, tai lääkevastainen. Olen kyllä huono hakemaan apua, tai pyytämään sitä. Nyt vaan tuntuu että alkaa olla vähän liikaa kaikkea.

Vierailija
6/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä saatanassa ala niitä myrkkyjä ottamaan.

Vierailija
7/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttanut ainakin omaan ahdistukseen, masennukseen ja paniikkikohtauksiin. Ja olin itse 15 vuotta lääkevastainen, jälkeenpäin katunut etten alottanut aikaisemmin. Olisin säästynyt vuosien piinalta ja kyennyt olemaan töissäkin paljon paremmin.

Vierailija
8/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turruttaa tunteita pelkästään ja sitten kun lopetat niin ne vierotusoireet iskee kuin painajainen. En suosittele, testaappa joogaa.

Ei ne viekkarit välttämättä ole kuin pienen pieni osa vardinaista ahdistusta. Kestävät hävyttömän lyhyen aikaa verrattuna luomuahdistukseen.

Vierailija
9/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kriittinen ollenkaan, tai lääkevastainen. Olen kyllä huono hakemaan apua, tai pyytämään sitä. Nyt vaan tuntuu että alkaa olla vähän liikaa kaikkea.

Ei niitä saa moni vaikka olisi työ- ja opiskelukyvytön. Mieluiten loikoilua kuin yhteiskunnassa kiinni pitämistä haluaa valitettavan moni lääkäri. Kannattaa yrittää, jos onni potkaisisi itseä.

Vierailija
10/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä saa moni vaikka olisi työ- ja opiskelukyvytön. Mieluiten loikoilua kuin yhteiskunnassa kiinni pitämistä haluaa valitettavan moni lääkäri. Kannattaa yrittää, jos onni potkaisisi itseä.

SSRI-lääkkeet saa kyllä yleensä todella helposti pienilläkin oireilla. Bentsoja tai ei-lääkkeellistä apua voikin olla vaikeampi saada.

Vierailija
11/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, mutta tässä nyt pari vuotta testailtu ties mitä lääkkeitä ja ei toimi. Nyt sain taas uuden ja odotan "innolla" kuinka kipee olen seuraavat 2-4 vkoa, varmaankin hyvin väsynyt, toimintakyvytön tai sit sit joku sähköjänis.

Vierailija
12/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi noin viisi vuotta sitten, kun elämässäni oli paljon huolta aiheuttava tilanne. Lääkkeenä oli Mirtazapin puolikas tablettia pienimmästä saatavilla olevasta vahvuudesta. Lääkkeen aloittamisen jälkeen ei mennyt kuin pari päivää siihen, että tunsin saaneeni elämäni takaisin. Tavallaan huolen edelleen tiedosti, mutta siitä ei välittänyt.

Kun huolen aihe oli pari kuukautta myöhemmin väistynyt, lopetin lääkkeen käyttämisen. En huomannut minkäänlaisia vieroitusoireita.

Tiedän, että kaikkien kokemukset ko. lääkkeestä eivät ole näin positiivisia. Halusin kuitenkin tuoda esiin, että on meitäkin, joilla kokemukset ovat olleet todella hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän