Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällä hetkellä vihaan lastani!

Vierailija
12.10.2006 |

Kirkuu kaikki yöt läpeensä, ei syö, tekee mut hulluksi!

Ei unta moneen viikkoon, kohta loppuu hermot, on se niin kivaa aina hoitaa lasta yksin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soita vaikka kaupungilta kodinhoitoapua. Sitä saa ihan tavalliset perheetkin, joten jos sä olet yksin etkä jaksa ( mikä on kyllä täysin ymmärrettävää ) ota yhteyttä sostoimistoonj a pyydä apua että saat levättyä.

Vierailija
2/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä kestää, helpottaa kyllä!

Apua saat neuvolasta tai unikouluspeasialisteilta. Jo parivuotiaan kanssa on paljon helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilläpäin ainakaan saa:( itse olen kohta 6 vuotta valvonut lastenkanssa, nyt iski vakava sairaus, muttei silti heru apua kotiin. Niin ja lisäksi voimia ja jaksamista ap:lle, ajattele, että lapset ovat vain hetken pieniä... pakkohan tästä elämästä on jotain positiivista löytää...

Vierailija
4/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen 2 v uhmis, joka myös heräilee öisin eikä rauhoitu millään, syö huonosti ja on sitten pirun kiukkuinen kun on sekä väsynyt että nälkäinen. Mikään ei ole hyvin, kaikesta väännetään tyyliin " haluan ulos-en halua ulos, haluan leipää-en halua leipää" . Vanhempihan sen päättää mitä tehdään, mutta kun jokaikisestä asiasta kuuntelee - itsekin väsyneenä - tuota vääntämistä aamusta iltaan, alkaa jossain vaiheessa tökkiä. Kauhea tunne kun mieleen hiipii, että se oma rakas, rakas, ihana suloinen lapsi on välillä niin äärettömän raivostuttavan ärsyttävä. Tsemppihali.

Vierailija
5/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olet väsynyt, koita miettiä, mitä voisit tehdä elämääsi helpottaaksesi? Onko sinulla miestä?

Vierailija
6/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteen kun on väsynyt..Olen itse ollut samassa tilanteessa raskausajasta tähän asti (lapsi nyt 8v),. Meillä oli korvakierrettä ja muutenkin tuntui raskaalta. Mutta, tässä ollaan, ja ne ajat on muistoja jotka aika kullannut. Sä SELVIÄT siitä!!!

Ja oikeesti, puhu vaikka neuvolassa, jos vaikka voisivat jotenkin järjestää apua, mulle ainakin tarjosivat pariinkin kertaan, mutta en kokenut sitä tarpeelliseksi-kun oli onneksi ystäviä joiden kanssa saattoi pitää yllä aikuis kontakteja. Voimia sulle!!!!