Ruuan kotiinkuljetus. Kirjaimellisesti oven taakse. Miten ajatteli, että avaamme oven
4 laatikkoa aivan kiinni ovessa ulkopuolella. Täytyi voimalla vääntää ovi auki ja toivoa, ettei kahdessa kerroksessa olevat laatikot kaadu, kun putoavat rapun rallilta.
Onko teille käynyt samoin?
Kommentit (18)
No, hän jätti ne siihen ja lähti.
En aiba pääse heti avaamaan, joten tilaus oli niin, että soittaa ovikelloa ja saa lähteä.
Ap
Miten joku voi toimia noin hölmösti
Vierailija kirjoitti:
Josko kaupungissa ei kaikilla ole maalaisjärkeä?
Minulle on käynyt samoin pariin kertaan eri firmojen kansa. Meillä on yksi porras oven edessä, niin paketti oli nostettu siihen ja ovea avatessa laatikko tietysti lensi maahan. Onneksi ei ollut mitään särkyvää. Laitoin kyllä palautetta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt samoin pariin kertaan eri firmojen kansa. Meillä on yksi porras oven edessä, niin paketti oli nostettu siihen ja ovea avatessa laatikko tietysti lensi maahan. Onneksi ei ollut mitään särkyvää. Laitoin kyllä palautetta asiasta.
Nimenomaan. Mitä kuljettajat oikein ajattelee, kun toimii noin?
Meillä talvella pizza oli lumihangessa kukkapenkissä eikä ees ovikelloa soittanut
Kuskit voi olla tosi nuoria, eivät välttämättä ajattele ihan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Ens kerta mina angetä se luukusta
Paasta helpompi kun jatta vaan postilaatiko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ens kerta mina angetä se luukusta
Paasta helpompi kun jatta vaan postilaatiko.
Nuo k-kaupan 4 suurta laatikkoa ei millään mahdu postilaatikkoon, heh
Meillä taas jätti naapurin oven taakse, onneksi herttainen pappa ei halunnut ruokiamme vaan tuli kysymään onko kenties meidän kun tässä on vain nämä kaksi asuntoa.
Ulkomailta tulleet tavarakuskit eivät ole tottuneet siihen että täällä ovet aukeavat ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Kuski luullut että aloittaja ei ole kotona.
Ei ymmärtänyt, että aloittaja voi olla kotona, mutta ei halua ostoksia käteen vaan oven taakse - ei kirjaimellisesti vaan oven viereen.
Itseäni ärsyttää kun olen nimenomaan valinnut kontaktittoman toimituksen niin kuski jää sinne oven taakse odottamaan ja antaa ruokapakkaukset käteen. Ja jos sattuu olemaan vaikka vessassa kun ruoka tulee niin kuski rimputtaa ovikelloa niin kauan että menee avaamaan. Miksei voi vaan soittaa sitä ovikelloa ja lähteä, niinkuin olen erikseen pyytänyt?
Jos et avaa ovea niin olettavat sinun olevat ulkona, jolloin tavarat eivät ole kenenkään tiellä siinä oven edessä
Joko menen ovelle vastaan tai odotan kun koputtaa ovelle.
Mikä tuossa on ongelma?