Mihin kellonaikaan koulujen päättäjäiset/kevätjuhlat ovat ensi lauantaina?
Jotta osaisin varoa liikenteessä ruuhka-aikoja...
Kommentit (14)
Koulu kohtaiset. Katso oman alueesi koulun sivuilta. Jos et tiedä miten, hakukoneelle alueesi nimi ja koulut: Löytyy ihan kaikki tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu koulusta
Niin tietysti, mutta noin yleisesti. Minulla ei ole kouluikäisiä lapsia. Ovatko ne kahdeksalta aamulla vai vasta joskus kahden aikaan iltapäivällä?
Keskimäärin klo 9-10 alkaa, ja kestää tunnin. Puoleen päivään mennessä ovat jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu koulusta
Niin tietysti, mutta noin yleisesti. Minulla ei ole kouluikäisiä lapsia. Ovatko ne kahdeksalta aamulla vai vasta joskus kahden aikaan iltapäivällä?
Edelleenkin : RIIPPUU KOULUSTA
Peruskouluissa aamulla 8-10 välillä. Lakkiaiset tämän jälkeen, jossakin vasta iltapäivällä.
Meillä klo 9 ja kestää reilun tunnin.
Meillä alkaa toiset jo klo 8. Miksi opettajat haluaa olla liikkeellä niin aikaisin? Ärsyttää, kun joutuu laittamaan kellon soimaan joskus ennen kuutta, että ehtii ulkoiluttaa koiran, katsoa että lapset herää, syö aamupalaa ja pistää juhlavaateet päälle, laittautua itse valmiiksi ja vielä ehtiä ajoissa kouluun.
Sitten koko homma on ohi ennen kello kymmentä ja ihmetellään mitä tekisi ja mihin menisi juhlavaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkaa toiset jo klo 8. Miksi opettajat haluaa olla liikkeellä niin aikaisin? Ärsyttää, kun joutuu laittamaan kellon soimaan joskus ennen kuutta, että ehtii ulkoiluttaa koiran, katsoa että lapset herää, syö aamupalaa ja pistää juhlavaateet päälle, laittautua itse valmiiksi ja vielä ehtiä ajoissa kouluun.
Sitten koko homma on ohi ennen kello kymmentä ja ihmetellään mitä tekisi ja mihin menisi juhlavaatteissa.
Osa menee johonkin lakkiaisiin, jopa toiselle paikkakunnalle, osa lähtee mökille, osa lastensa kevätjuhliin, jotka järjestetään myöhempään ajankohtaan.
Vaihtelee, mutta yleensä sijoittuvat johonkin aikaan välillä 8-15.
Meillä ei ole vieläkään mitään kevätjuhlia, siis että sinne saisi vanhemmat mennä. Lapset käy keskenään hakemassa todistukset.
Riippuu koulusta