Söin fazerin sinisen suklaalevyn tunnissa, pystykö samaan?
Kommentit (60)
Katsokaas Pynnösen syömävideoita juutuubissa. Mahtuu ukkoon hirvittäviä määriä milloin mitäkin. Toisaalta on kyllä reilu parin metrin ukko, ja poweria täynnä oleva. Odottellaas josko Jesse vetää vielä maailman vahvimman miehen temput ja laittaa crossfitillä sun muilla kropasta rasvat nollille. Siinä muutama suklaata puputtava mamma saattaa valuttaa kuolatipan jos toisenkin suupielessä ihan ilman sen kummempia stimulantteja.
Kyllähän se kenen vaan mahaan mahtuu kerralla, mut voi tulla aika huono olo monelle?
En. En välitä makeasta ollenkaan. Sen sijaan olen syönyt tänään varmaan puoli kiloa voileipäkakkua, kun juhlista jäi yli. N 158cm/47kg
En ole kokeillut mutta 10 lihapullaa ja perunat päälle menee alta viiden minuutin.
A ntti H eikkilä on opastanut, että tummaa suklaata saa syödä 4 palaa päivässä. Uskon häntä kaikessa.
Sitten vielä naiset ihmettelevät miksi heitä ei arvosteta... Ylpeilet suklaalevyn syömisellä...
Jostain syystä suklaata voin syödä vaikka kuinka monta riviä kerralla, ei tule huono olo, ei ällötä eikä mitään. Karkista ja sipsistä taas tulee 100g jälkeen paha olo. Suklaa on optimoitu täyttämään mun kropan tarpeet :D joten kyllä, pystyisin ja uskon että pystyisin esim 3 levyä jos kokeilisin.
Vierailija kirjoitti:
En. En välitä makeasta ollenkaan. Sen sijaan olen syönyt tänään varmaan puoli kiloa voileipäkakkua, kun juhlista jäi yli. N 158cm/47kg
Uiih, ainoa oikea kakku, voileipäkakku. Lähetäänkö treffeille? M178/68kg
- En ole Allu -
.. ihan töissäkin olen, enkä edes kauhean kiltti :)
Saattaisin varmasti pystyä syömään "tavallisen" Fazerin sinisen suklaalevyn tunnissa tai mahdollisesti jopa alle tunnissa - Sinkkuudessa on hyvää se, että näin voi itsekseen tehdä, Ja kurjaa se jos tai kun huomaa, että näin tuli tehneeksi, eikä vierellä ollut ketään, jonka kanssa olisi saattanut jakaa tämän suklaalevyn, jolloin se olisi varmasti ollut isompi nautinto syödä yhdessä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin varmasti pystyä syömään "tavallisen" Fazerin sinisen suklaalevyn tunnissa tai mahdollisesti jopa alle tunnissa - Sinkkuudessa on hyvää se, että näin voi itsekseen tehdä, Ja kurjaa se jos tai kun huomaa, että näin tuli tehneeksi, eikä vierellä ollut ketään, jonka kanssa olisi saattanut jakaa tämän suklaalevyn, jolloin se olisi varmasti ollut isompi nautinto syödä yhdessä.
Sinkkumies
Älä höpäjä. Max 2kk parisuhdetta etkä palaakaan antais muijalles.
Minulla on 2-tyypin diabetes, ja ehkä siksi en pysty syömään kovin paljoa äkkimakeaa. Jos syön muutaman irtokarkin tai sen kaksi riviä Fazerin suklaata, niin jo tästä määrästä voi tulla huono olo. En juo koskaan virvoitusjuomia, koska ihan yököttää ajatuskin.
Ota koko suklaalevy käteen kuin isohkon ruisleivän ja alat haukkomaan siitä suupaloja ja eipä kulu kuin kaks-kolme minuuttia ja koko levy on jo mahassa.
En pysty säästämään sitä tuntia. Menee hetkessä. Siksi en syö suklaata. Sama syödä leipää.
Hyvin harvoin ostan suklaata, jos ostan niin valkoista. Aivan varmasti menis tuo alas. 10 minuuttia riittää
Tunnissa? Amatööri. Minulla kestää 15 minuuttia.
Et ap maininnut, minkä painoisesta levystä on kysymys. 100 g vai 250 g? Vai mitä ne painot nykyään on? En harrasta suklaalevyjä.
Minä en pysty edes tuota pientä levyä syömään kerralla, saati sitten tuota isoa. Jos yrittäisin, niin sen jälkeen röpöttelisin varpuparvia pari kolme päivää. Ei kiitos!
Olin risteilyllä.En ostanut yhtään karkkia enkä suklaata, koska Tukholmasta saan halvemmalla suomalaiset karkit kuin laivalta.
Ap, pystyn parempaan. 5 minuuttia menee