Työnhakuvelvoite 4 työpaikkaa kuukaudessa!!
Terveisiä kaikille tuleville työttömille, jotka kesät viettävät työttömänä itsestään riippumattomista syistä. Esim. Koulunkäynninohjaajat, opettajat, varhaiskasvatuksen määräaikaisuuksia tekevät ja kaikki te jotka palaavat kesän jälkeen syksyllä sorvin ääreen.
Olethan huomioinut, että olet välittömästi velvoitettu työttömäksi jäätyäsi hakemaan neljää eri työpaikkaa. Varmistamaan hakusi te-keskuksen oma-asioinnissa. Joudut lisäämään itsesi myös työmarkkinatorille. Joudut käymään 2vk sisään työttömäksi jäätyäsi kasvotusten keskustelemassa omalla työllisyysneuvojallasi ja tämäkin omakustanteisesti, ellei matkojen kesto yhteensä ole yli 3 tuntia.
Minä en ymmärrä asiaa meillä, jotka käymme töissä suurimman osan vuodesta. Emme me ole työtä vieroksuvia tai tahallisesti työttömiä kesäaikaan.
Mitä vit@% täällä maassa tapahtuu!? Miksi näitä suurimpimpia kyttäystoimia ja resursseja ei laiteta niiden tahallaan, omasta tahdosta työttömien pään menoksi, jotka hyödyntävät veronmaksajien rahavirtaa vuodesta toiseen.
Mitä meille on vielä luvassa? Kaikille, kun ei kuitenkaan riitä sitä vakityöpaikkaa.
Kommentit (3609)
Olen aina suunnitellut hankkivani lapsen
Mies on saanut naisen raskaaksi, täydellinen mies
Nainen on synnyttänyt biologisen lapsen ja geenit jatkuvat, naisen aviomies on onnessaan
Nainen on synnyttänyt biologisen lapsen. Naisen aviomies on onnessaan, myös isovanhemmat ovat onnellisia
Nainen on synnyttänyt biologisen lapsen. Perhe on onnellinen, samoin koko suku.
Nainen on synnyttänyt kauniin tyttövauvan, hän on onnensa kukkuloilla
Nainen on synnyttänyt kauniin tyttövauvan, hänen toiveensa on toteutunut. Hän on niin onnellinen.
Nainen on synnyttänyt vauvan, hän on sankari
Nainen on synnyttänyt kauniit kaksostytöt, 2 kaunista vauvaa. Onnea kaksi kertaa
Oletko kertonut lapsettomuudesta läheisillesi
Kuinka monta lasta sä oikein aiot vielä synnyttää?
Nainen on synnyttänyt kauniin tyttövauvan, hän on niin onnellinen. Toive on toteutunut.
Nainen on synnyttänyt vauvan. Hän on sankari.
Nainen on synnyttänyt kauniin tyttövauvan, ihan äitinsä näköinen.
Nainen on synnyttänyt kauniin tyttövauvan. Hänen hartain toiveensa on toteutunut. Hän on niin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse ikinä tuohon työnhaku rumbaan ryhtyä te-keskuksen pompoteltavaksi.
Voi kiertää kuntakokeilun kautta.