Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään Ergo-repussa voi kantaa esikoista (11kg) odotusaikana?

12.10.2006 |

Mietin vain, koska se on niin kovin kätevä monissa tilanteissa, ja alatukivyönhän saa aika alas lantiolle. Mutta tuleeko kantamisesta liikaa painetta tuonne kohdun seutuville? Olen nyt raskausviikolla 13 enkä tiedä uskaltaako esikoista (11kg) enää kantaa repussa (selkäpuolella tietty). Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa auttaa!

Bebe-b

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kauanko VOI kantaa, mutta itse kannoin esikoista varmaankin viikoille 30. Kysyin silloin asiaa Ergon myyjältä ja hän sanoi tietävänsä monta, jotka ovat kantaneet ihan koko raskauden ajan. Sen lantiovyön saa mielestäni niin alas, että itse en ainakaan tuntenut mitään tavallisuudesta poikkeavaa.

Tämä vaan minun kokemukseni. Koirat kun on vietävä ulos ja noin se käy helpointen. Nyt olen rv 11 ja toivon voivani kantaa tyttöä 1v mahdollisimman pitkään. Esikoinen onneksi onkin varsin reipas kävelijä.

Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä!

Mukavaa syksyä =D

Vierailija
2/2 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen on varsinainen höyhen (9 kg). Patapumilla olen vielä kantanut ja rv suurinpiirtein 13 tai 14 (en muista). Jos vanhat merkit pitää paikkansa, minulle maha kasvaa myöhään ja jää pieneksi, joten sen puolesta ei ole estettä kantaa pitkälle. Etukäteen olen ajatellut, että tuonne rv 20 voi varmaan mennä ihan helposti ja sen jälkeen miettiä ja kuulostella oloa tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla