Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihertävänä keltainen limainen vuoto loppuraskaudessa???

13.06.2010 |

Moikka!

Onkos kellään kokemusta sellaisesta valkovuodosta, mikä vois muistuttaa lähinnä räkää....? :D Heh, kuulostaa tyhmältä.... Mut siis on aika runsasta vuotoa, mikä nyt ainakaan ei haise ja on jo muutamia päiviä vuotanut. Väri vähän vaihtelee vaalean keltaisesta tumman keltaiseen ja vihertääkin. On limaisen venuvaa ja mukana pienen pieniä vihertäviä "limaklönttejä" myös. Sen verran paljon tulee, että jos ei mitään pikkuhousunsuojaa ole, kastelee alkkarien lisäksi ne päälimmätkin housut, mutta ei kuitenkaan valu reisille asti. Pikkuhousunsuojassa vuoto ei kuitenkaan näytä kovin runsaalta.

Mutta siis onkohan ihan vaan tavallista vuotoa? Onkohan joku tulehdus vai voiko olla limatulppaa....? Jostain luin, että limatulppa vois olla tuollaistakin eikä kaikilla ole veriviiruja siinä. Ite en ekassa synnytyksessä havainnu koko limatulppaa (ehkä käynnistyksen takia). Ens viikolla käyn labrassa näytteillä, mutta kiinnostaisi vaan kovasti, onko muilla ollut vastaavaa.... Viikkoja mulla 29+0, mutta oon jo kuukauden ollu supistusten takia saikulla ja kohdunsuu kypsynyt, hieman aukikin..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. :(

Taas tuli vaan entistä vihreämpi ja kiinteämpi, mutta pieni klöntti aamulla paperiin pyyhkiessä. Siis kokoluokka on oikeesti 0,5-1cm. Ei sen isompia "klönttejä".

Vierailija
2/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

limatulppaa ja valkovuodon sekoitusta....mulla tuli viikon verran tuollaista limaista vuotoa ennen synnytystä. Toivottavasti sulla ei syntyis vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tullut muutamaan otteeseen juurikin samalaista limaa! Sitä ei tullut niin paljon että housut olisivat kastuneet, mutta johtui ehkä ennemmin liman koostumuksesta, joka oli kiinteää. Lima muistutti/muistuttaa räkää tai silikoonia. Kävin asian takia lääkärissä, tutki ja ultrasi.

Kohdunkaula kiinni ja täyspitkä. Itsellä ollut myös jonkun verran kivuttomia supistuksia, ja johtuu kuulemma tod.näköisesti siitä, että supistus "työntää" kohdun limaa ulos. Viikkoja 23+5. Ei kuulemma tarvitse minun olla asiasta huolissaan, ei tarkoita sitä että synnyttäisin nyt :D (olin jo ihan varma että se oli lima tulppa!) Niin, ja tulehduksia ei myöskään ollut :)

Vierailija
4/4 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullon tollasta ällöö tullu jo viikkoja, hiivatulehdukseen hain gyno daktarin kuurin, ei lääkäri siitä muuta oo sanonu... ei kutia tai haisee, sitäkin ällöttävämpää kyllä muuten... ja viime yönä kans oli housut läpimärkänä ja pelkäsinki et onko vedet menny mut totahan se taisi vaan olla.. hyi yök...

ninnininnuli 36+6