Millä tavalla elämänne on muuttunut, kun vertaa kolmen vuoden taakse?
Kommentit (31)
Olen jäänyt eläkkeelle, olen siksi energisempi ja saan paljon aikaan kun työvelvoitteet ei rasita, kaksi läheistä ihmistä kuollut, mieheni parantunut pitkäaikaisesta sairaudesta, taloa remontoitu ja nyt ei talvella palele.
Muutto maalta suureen kaupunkiin.
Olen lopettanut sairaanhoitajan hommat.
Takaisin en palaa.
Olen naimisissa ja mulla on maailman suloisin vauva! <3
Olen muuttanut isompaan asuntoon ja laihtunut viitisen kiloa. Varakkuuteni ei valitettavasti ole lisääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen jäänyt eläkkeelle, olen siksi energisempi ja saan paljon aikaan kun työvelvoitteet ei rasita, kaksi läheistä ihmistä kuollut, mieheni parantunut pitkäaikaisesta sairaudesta, taloa remontoitu ja nyt ei talvella palele.
Nää herättää mussa mieletöntä kateutta (no siis ei noi läheisten kuolemat, mutta muuten). Miten ihanaa mahtaa olla, kun oikeasti on jäänyt eläkkeelle ja loputon loma aukeaa edessä? T. 40 v
Olen lihonut ainakin 25kg. Koosta 34 -> 44. Se on aloitettava lenkkeily, kun läskimaha on aina tiellä. :D
Olen löytänyt keinon, jolla päästä eroon riippuvuuksista ja kehoni riuduttamisesta. Olen ymmärtänyt sen, mikä tämän elämän tarkoitus ja päämäärä on/tulisi olla.
Matkaa vielä on, mutta olen jo heittänyt onnistuneesti lopulliset hyvästit alkoholille, nikotiinille, kofeiinille sekä hyödyttömille ihmissuhteille.
Ihan kuin junassa istuisi: mikään ei tunnu muuttuvan, mutta sitten huomaakin, kuinka vaunu liikkuu ja maisemat viuhuu ohi.
Vaihdoin alaa, vaihdoin työpaikkaa, muutin, valmistuin yliopistosta, erkanin monista ystävistä, tutustuin uusiin tuttavuuksiin, menetin läheisen sukulaisen. Särjin sydämeni sijoiltaan epätoivoisen rakkauden tähden.
Kaiken taustalla pandemia. Ja kuitenkin kolmessa vuodessa sain tukevamman otteen elämästä.
Olen laiskistunut, laihtunut 15kg, juon vähemmän alkoholia kuin vuosiin, en stressaa, nukun pidempään, seuraan aktiivisesti politiikkaa ja yhteiskunnallisia asioita. Terveys on parempi kaikin tavoin kun aloin ottaa aktiivisesti selvää miten voisin parantaa oloani.