Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia miehiä ovat horoskoopiltaan KAKSOSET?

Vierailija
26.05.2022 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen mies aina hurahti johonkin täysillä. Urheiluun, musiikkiin, kokkailuun, luontoon ja milloin mihinkin. Ja aina kaikki täysillä ja tosissaan, eikä hän ymmärtänyt miksi minä en samalla tavalla ollut yhtä mukana liikkeissä. Ei muita kokemuksia kaksosista.

Niin ex? Ja taisi hurahtaa muihin naisiinkin?

Tietääkseni ei pettänyt enkä usko niin. Heti eron jälkeen oli pyytänyt ystävääni treffeille. Ystäväni siis kertoi minulle, oli kieltäytynyt. Olin vähän loukkaantunut, mutta tiesin jo että mies piti tästä naisesta. Ihan ok tunnelmat kaksosista. Skorpionit on pahimpia.

Vierailija
22/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 10: ä eli hurahtavat täysillä asioihin.

Naiskaksoset taas ovat kuin kaksi eri päätå/persoonaa samassa ihmisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liehitteleviä, hurmaavat, käyttävät ja hylkäävät. Ja vauhdissa!

Vierailija
24/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipeviä ja pinnallisia.

Vierailija
25/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on ainakin pohdiskelija, tasapainoinen, lojaali. Välillä tosin äkkipikainen ja herkästi hermostuva, mutta sekin ominaisuus on vanhemmiten vähentynyt.

Uskooko joku oikeesti, että horoskooppi vaikuttaa siihen, minkälainen ihminen ja persoona on....?

Vierailija
26/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja horoskoopit on täyttä totta. Ei yhtään poikkeus tapausta

Vierailija
27/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppimerkki määrää ihmisen persoonan ja siksi on tärkeää tietää millaisia kaksoset ovat.

Vierailija
28/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni ihan fiksuna, mutta oman empiriani perusteella on pakko uskoa horoskooppeihin. Kaikki perheenjäseneni solahtavat omien merkkiensä luonnehdintoihin kuin veitsi voihin, samoin ystäväni.

Itse olen tyypillinen rapu, kaikki natsaa.

Vierailija
29/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen mies aina hurahti johonkin täysillä. Urheiluun, musiikkiin, kokkailuun, luontoon ja milloin mihinkin. Ja aina kaikki täysillä ja tosissaan, eikä hän ymmärtänyt miksi minä en samalla tavalla ollut yhtä mukana liikkeissä. Ei muita kokemuksia kaksosista.

Samaistun, paitsi olen kaksonen nainen 😁 vahvat mielipiteet löytyy. Otan itseeni jos joku ei ole samalla aaltopituudella.

Vierailija
30/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksonen. Huonot puolet: olen valehtelija ja varas

Hyvät puolet: en jaksa itkeä perääsi.

Kaksosnainen

Vierailija
31/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on ainakin pohdiskelija, tasapainoinen, lojaali. Välillä tosin äkkipikainen ja herkästi hermostuva, mutta sekin ominaisuus on vanhemmiten vähentynyt.

Uskooko joku oikeesti, että horoskooppi vaikuttaa siihen, minkälainen ihminen ja persoona on....?

Luin ketjua ja hämmästelin, että "oikeastiko" kaksoset ovat tuommoisia.. Mieheni kanssa kohta kolkytvuotta olleena en ollenkaan tunnistanut. Mutta tässä vastauksessa on perää.

Voin allekirjoittaa. Mietiskelijä, tekninen ja taiteellinen heppu samassa paketissa. Hermostuksiin on iän myötä tullut tasaannusta.

Vierailija
32/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kuin missä tahansa kuussa syntyneet.

Vierailija
33/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumia, sitoutumiskammoisia, oman tiensä kulkijoita. Parasta seuraa hetken hupiin, mutta seurustelukumppaneina mahdottomia.

Vierailija
34/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntaisen mielialahäiriön diagnoosi on ainakin helppo hankkia koska kaksosen luonnekuvaus täyttää bipolaarihäiriön kuvauksen.

Vierailija
35/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos horoskooppeja on uskomista niin häilyväisiä, petollisia, virikkeitä kaipaavia, epäluotettavia. 

Vierailija
36/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosmiehillä työpaikat ja naiset vaihtuu kuin sukat jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän