Minkälaisia miehiä ovat horoskoopiltaan KAKSOSET?
Kommentit (36)
Komppaan 10: ä eli hurahtavat täysillä asioihin.
Naiskaksoset taas ovat kuin kaksi eri päätå/persoonaa samassa ihmisessä.
Liehitteleviä, hurmaavat, käyttävät ja hylkäävät. Ja vauhdissa!
Isäni on ainakin pohdiskelija, tasapainoinen, lojaali. Välillä tosin äkkipikainen ja herkästi hermostuva, mutta sekin ominaisuus on vanhemmiten vähentynyt.
Uskooko joku oikeesti, että horoskooppi vaikuttaa siihen, minkälainen ihminen ja persoona on....?
Ja horoskoopit on täyttä totta. Ei yhtään poikkeus tapausta
Horoskooppimerkki määrää ihmisen persoonan ja siksi on tärkeää tietää millaisia kaksoset ovat.
Pidän itseäni ihan fiksuna, mutta oman empiriani perusteella on pakko uskoa horoskooppeihin. Kaikki perheenjäseneni solahtavat omien merkkiensä luonnehdintoihin kuin veitsi voihin, samoin ystäväni.
Itse olen tyypillinen rapu, kaikki natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun entinen mies aina hurahti johonkin täysillä. Urheiluun, musiikkiin, kokkailuun, luontoon ja milloin mihinkin. Ja aina kaikki täysillä ja tosissaan, eikä hän ymmärtänyt miksi minä en samalla tavalla ollut yhtä mukana liikkeissä. Ei muita kokemuksia kaksosista.
Samaistun, paitsi olen kaksonen nainen 😁 vahvat mielipiteet löytyy. Otan itseeni jos joku ei ole samalla aaltopituudella.
Olen kaksonen. Huonot puolet: olen valehtelija ja varas
Hyvät puolet: en jaksa itkeä perääsi.
Kaksosnainen
Vierailija kirjoitti:
Isäni on ainakin pohdiskelija, tasapainoinen, lojaali. Välillä tosin äkkipikainen ja herkästi hermostuva, mutta sekin ominaisuus on vanhemmiten vähentynyt.
Uskooko joku oikeesti, että horoskooppi vaikuttaa siihen, minkälainen ihminen ja persoona on....?
Luin ketjua ja hämmästelin, että "oikeastiko" kaksoset ovat tuommoisia.. Mieheni kanssa kohta kolkytvuotta olleena en ollenkaan tunnistanut. Mutta tässä vastauksessa on perää.
Voin allekirjoittaa. Mietiskelijä, tekninen ja taiteellinen heppu samassa paketissa. Hermostuksiin on iän myötä tullut tasaannusta.
Samanlaisia kuin missä tahansa kuussa syntyneet.
Kuumia, sitoutumiskammoisia, oman tiensä kulkijoita. Parasta seuraa hetken hupiin, mutta seurustelukumppaneina mahdottomia.
Kaksisuuntaisen mielialahäiriön diagnoosi on ainakin helppo hankkia koska kaksosen luonnekuvaus täyttää bipolaarihäiriön kuvauksen.
Jos horoskooppeja on uskomista niin häilyväisiä, petollisia, virikkeitä kaipaavia, epäluotettavia.
Kaksosmiehillä työpaikat ja naiset vaihtuu kuin sukat jalassa.
Tietääkseni ei pettänyt enkä usko niin. Heti eron jälkeen oli pyytänyt ystävääni treffeille. Ystäväni siis kertoi minulle, oli kieltäytynyt. Olin vähän loukkaantunut, mutta tiesin jo että mies piti tästä naisesta. Ihan ok tunnelmat kaksosista. Skorpionit on pahimpia.