Minkälaisia miehiä ovat horoskoopiltaan KAKSOSET?
Kommentit (36)
Jakomielitautisia. Johan sen horoskoopin nimikin kertoo.
Oma empiirinen kokemukseni, että päästelevät suustaan helposti valkoisia valheita, viina maistuu ja omaavat gay-taipumusta.
Yksi naiskaksonen oli aika levoton, juoruava, viiniä lipittävä, muotivirtausten mukana menevä (tankotanssi, twerkkaus ja instaposeeraukset sormimerkkeineen keski-ikäisenä) ja lapsellinen, viihtyy parhaiten myös itseään nuorempien kanssa. Ei uskalla ajatella mitä miehistä löytyy.
Ovat alkukesästä syntyneitä. Synttärit näinä aikoina
Vierailija kirjoitti:
Monta rautaa tulessa
Ja monta muijaa munassa kiinni! Juokse!
Kaksnaamaisia, Janus-kasvoja. Kun selkäsi käännät alkaa flirtti ja peli.
Minun entinen mies aina hurahti johonkin täysillä. Urheiluun, musiikkiin, kokkailuun, luontoon ja milloin mihinkin. Ja aina kaikki täysillä ja tosissaan, eikä hän ymmärtänyt miksi minä en samalla tavalla ollut yhtä mukana liikkeissä. Ei muita kokemuksia kaksosista.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjiä
Näitä! Ja eivät tunne omantunnontuskaa, vaikka kiinni jäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Minun entinen mies aina hurahti johonkin täysillä. Urheiluun, musiikkiin, kokkailuun, luontoon ja milloin mihinkin. Ja aina kaikki täysillä ja tosissaan, eikä hän ymmärtänyt miksi minä en samalla tavalla ollut yhtä mukana liikkeissä. Ei muita kokemuksia kaksosista.
Niin ex? Ja taisi hurahtaa muihin naisiinkin?
Levottomia, naismaisia, usein homoja.
Mies hyppyheikki, naisia joita tunnen, kieroja, joka suuntaan juoruavia. Ei luotettavia, jos pitäis luottamuksellisia asioita puhua.
Mä juoksen ja lujaa kun kaksosesta on kysymys;
EI Ikinä enää!!!!
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Miehet liian helposti vietävissä, kun vähäkään joku nainen antaa ymmärtää että seksiä saa, käy kepeästi syöttiin! Älä edes harkitse, jos haluat uskollista kaveria.
Lipeviä, puhuvat kuin ruuneperi pyörryksiin: olet maailman ihanin nainen Ja eikun seuraavaa naikkosta pyydykseen!
Kaksosella on tossuissa vain kaksi asentoa. Asiat on joko h- tin hyvin tai h-tin huonosti.
Ei kehumista mitä parisuhteeseen tulee, petollisia ja narskuja. Liian monta rautaa tulessa, ei jää aikaa rauhoittumiseen. Jotenkin adhd-viboja.
Monta rautaa tulessa