Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomitsisitteko miehen, jolla on uusi tyttöystävä, kun entisen naisen kanssa hankittu vauva on vasta 3kk?

Vierailija
26.05.2022 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Ne on noita piirejä, joita on tuolla radan toisella puolella. Ristiin rastiin naidaan ja mietitään, että kuka oli kenenkin lapsi.

Vanhoja luokkakavereita juu.

Vierailija
22/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta on kuitenkin jo 14 kuukautta?

Oletko nyt aivan varma että lapsi on tuon miehen?

Kyllä hän ja sukulaisensa postaavat siitä someen, niinkuin olisi hänen. Ja yritti lähettää minullekin kuvaa kun vauva syntyi, kun olin unohtanut blokata yhden hänen instagram tilinsä. Mutta tiettyhän nainen on voinut pettää, sitä en voi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta tuo ei ennusta hyvää miehen tuoretta suhdetta ajatellen

Vierailija
24/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse ketään. En ole Pekkaa pahempi, vaikkakin olen pahempi ihan muissa asioissa.

Vierailija
25/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosta on kuitenkin jo 14 kuukautta?

Oletko nyt aivan varma että lapsi on tuon miehen?

Kyllä hän ja sukulaisensa postaavat siitä someen, niinkuin olisi hänen. Ja yritti lähettää minullekin kuvaa kun vauva syntyi, kun olin unohtanut blokata yhden hänen instagram tilinsä. Mutta tiettyhän nainen on voinut pettää, sitä en voi tietää.

Ja en tiedä miten pitkään vauvan äidin ja hänen erostaan on, kun en ole tarkkaillut hänen juttujaan niin tarkkaan, niin en tiedä missä vaiheessa erosivat. Satuin vaan huomaamaan että taas hänellä on uusi nainen

Vierailija
26/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä lisäksi tähän: kyseinen mies hankki ensimmäisen naisen raskaaksi parin kuukauden seurustelun aikana. Ja tiedän että ei ollut vahinko, koska olen hänen exänsä ja ensin hän aneli minua takaisin ja halusi tehdä vauvan kanssani, mutta kun en suostunut hän teki tuon toisen naisen kanssa

Mietin tälleen kaukaa katsottuna, että väistinpäs luodin. Koska itselläni on ollut ihana mies koko tämän ajan, jonka kanssa syksyllä alan hänen kanssaan tekemään vauvaa. Luotan omaan mieheeni, että hänen kanssaan saan onnellisen perheen. Koska se on minulle kaikkein tärkein vauvan teossa. En usko että exän kanssa olisin sitä koskaan saanut

Joten hankki lapsen koska halusi sellaisen. Niin monet naisetkin tekevät. Löysi jonkun joka halusi myös lapsen, ja nyt sitten löysi uuden puolison. Ei mitään ihmeellisempää.

Mitä asia sinulle kuuluu, jos et halunnut lasta?

Vierailija
27/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Koska asia ei kulu minulle, eikä toisten asiat. Jokainen toimii niin kuin itse haluaa!

Vierailija
28/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu taustoista, jos lapsi saanut alkunsa vikasta kerrasta ennen eroa (joko vahingossa tai "vahingossa"), tai nainen päättänyt erota vaikka lapsi tulossa niin en välttämättä näe mitään ongelmaa. Jos taas on erottu "viikko sitten" tästä äidistä ja on jo uusi niin kyseenalaisempaa toimintaa. Myös se miten mies suhtautuu lapseensa (ts. Onko aidosti elämässä mukana vai skippaako koko lapsen), kertoo miehestä enemmän.

Kuka hullu jää eksään kiinni lapsen takia tuossa tilanteessa, välit tuskin hyvät jos lähti raskausaikana taka vasempaan. Lapsellekin parempi.

Vierailija
29/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä lisäksi tähän: kyseinen mies hankki ensimmäisen naisen raskaaksi parin kuukauden seurustelun aikana. Ja tiedän että ei ollut vahinko, koska olen hänen exänsä ja ensin hän aneli minua takaisin ja halusi tehdä vauvan kanssani, mutta kun en suostunut hän teki tuon toisen naisen kanssa

Mietin tälleen kaukaa katsottuna, että väistinpäs luodin. Koska itselläni on ollut ihana mies koko tämän ajan, jonka kanssa syksyllä alan hänen kanssaan tekemään vauvaa. Luotan omaan mieheeni, että hänen kanssaan saan onnellisen perheen. Koska se on minulle kaikkein tärkein vauvan teossa. En usko että exän kanssa olisin sitä koskaan saanut

Joten hankki lapsen koska halusi sellaisen. Niin monet naisetkin tekevät. Löysi jonkun joka halusi myös lapsen, ja nyt sitten löysi uuden puolison. Ei mitään ihmeellisempää.

Mitä asia sinulle kuuluu, jos et halunnut lasta?

Siis kyllä haluan lapsen ja syksyllä teen, olen halunnut jo vuosia. lähinnä vaan mietin, että tein oikean valinnan tuon exän kanssa, että en tehnyt hänen kanssaan lasta, koska hänen kanssaan en olisi saanut onnellista perhettä. Ja onnellinen perhe on yksi tärkein asia minulle lasten hankinnassa. Kun aluksi mietin että teinköhän virheen, kun en hankkinut hänen kanssaan lasta vaan valitsin että odotan pari vuotta että nykyinen kumppanini on valmis vauvaan, koska nykyinen kumppanini on paljon vakaampi ihminen ja insinööri jne. Ja nyt totesin että tein oikean valinnan, kun katson exän menoa. Ja olen iloinen että pystyin valita isän logiikalla, enkä vaan vauva kuumeessa tunteen mukaan. Koska niin saan paremman isän ja tulevaisuuden lapselleni.

Vierailija
30/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ja vanhemmuus ovat kaksi eri asiaa. Parisuhde voi päättyä en siitä lähde mitään erikoista ajattelemaan jos on päättänyt parisuhteensa ennen uutta parisuhdetta oli parisuhde alkanut vaikka samana päivänä kun ero entiseen. Siitä ajattelen että onpa paska ihminen jos ei hoida omaa lastaan. Jos hoitaa oman osuutensa lapsen hoitoon niin sitten en ajattele mitään erikoista. Tämä tarkoittaa sitä että hoitaa 50% ajasta ja kuluista.

Vierailija
31/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ns. uusi nainen tästä miehen tilanteesta? Riippumatta siitä, tietääkö vai ei uusi nainen niin en itse menisi yhteen miehen kanssa, joka jättää kumppanin kiperän tilanteen koittaessa. Mitä, jos minä tulen raskaaksi ja vauva huutaakin yöt päivät? Jättääkö mies? Tai jättääkö hän silloin, jos sairastun vakavasti tai menetän työpaikkani yhtäkkiä? 

Vierailija
32/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuomitsisin, tietämättä koko tilanteesta sen enempää?

Vierailija
33/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuomitsisi, vaikka edellinen olisi vielä synnärillä.

Oletko Sami M?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi