G: Miksi et laihduta?
Kommentit (10)
En ole koskaan laihduttanut, enkä tule koskaan laihduttamaan.
-25kg urakka takana, 4kk mennyt ylläpidolla.
Jostain syystä sitä odottaa joutilasta aikaa, jolloin kerkiäisi lenkille, salille jne enemmän. Yletöntä suklaansyöntiä lukuunottamatta ruokailutavoissa ei ole korjaamista, liikkumaan ei vain ehdi. Se on tärkeysjärjestyttämisestä kiinni, tiedän. Minä vain luen/ kirjoitan/ neulon/ soitan pianoa/ katson elokuvia/ istun netissä/ nukun/ vietän aikaa ystävien kanssa/ jne sata kertaa mieluummin kuin lähden harrastamaan liikuntaa vaikka sekään ei vastenmielistä minulle ole. Millään ei vain meinaa keritä kaikkea. :(
Plus se, että en rehellisesti sanoen näe itseäni lihavana, vaikka tiedänkin, että ylikiloja on joku kymmenen. Harmittaa, kun ei ole kunnossa niinkuin ennen, mutta ei jaksa piitata. Sen olen kuitenkin päättänyt, että tästä enempää en suostu painamaan. Eli vähän kerrassaan on jotain asialle tehtävä, kiinnosti tai ei. Tsempatkaa, ystävät hyvät, että saan itseni liikkeelle.
Hyvät geenit on mahdollistanut sen että vielä 3 lapsen äitinäkin voin syödä herkkuja enkä liho. Niin ja liikuntaa en harrasta (kotitöitä toki teen).
En hallitse syömistäni. Liekö sitten imetyksen vika, mutta pussillinen karkkia maistuu päivittäin ja ruokaa ei tule syötyä.
liikunta on jäänyt 1 ktr viikossa, mikä on ihan liian vähän.
ei pääse yksin minnekään, lasten kanssa ei jaksa, pysty, kehtaa, kerkeä, mitä sanaa nyt itse kukainenkin käyttää.
Yksinkertaisesti; ei ole voimia, masentaa.
Toiseksi en ole normaalitilassakaan ylipainoinen. Jos näyttää siltä, että kiloja kertyy, alan kulkemaan vähemmän autolla ja enemmän pyörällä. On toiminut tähän asti. Täytyy varmaan vanhemmiten alkaa oikeasti liikkumaankin, tuskinpa pysyn aina itsestään hoikkana. Mutta laihduttaminen, äh, kuulostaa tylsältä ja työläältä.
no kun olin juuri kaksi viikkoa sairaana ja laihduin sen tarvittavat kaksi kiloa. Nyt taas odotellaan, että ne tulevat takaisin, ja sitten laihdutetaan taas.