Miten pyydän korjausta terveystietoihin, jos kyseinen lääkäri ei enää töissä?
Siis miten niitä korjauksia pyydetään? Nyt on muuttunut psykiatrin epäily, että voisi olla eräs kyseinen asia, jonkun toisen kirjauksessa "diagnosoitu X" vaikka ei todellakaan ole. Mutta kyseinen psykiatri ei ainakaan työskentele enää sairaalassa enkä tiedä mistä hänet voi tavoittaa, tai kuka korjauksen voi puolesta tehdä.
Kommentit (26)
Kuulostaa omituiselta ja kauhealta, jos pitäisi anella eri lääkäreiltä jotain muutoksia tietoihin. Ihminen ei saa siis itse poistaa mitään tietokannasta tietoturva-asioissa? Entä jos se lääkäri olisi jotenkin hankala, jopa hullu ja kirjoittelee mitä sattuu. Koska ihmisiä on moneen lähtöön.
Kaikille väärinkäsittäjille, minulla EI OLE diagnosoitu tätä häiriötä, vaan psykiatri epäili asiaa, ja halusi jättää sen tekstinsä vaikka toisaalta ei halunnut oikeasti testata asiaa. Joku toinen kirjaaja oli sitten käyttänyt psykiatrin vanhaa tekstiä pohjana vedellen mutkia suoraksi, ja "pohdittu myös x:n mahdollisuutta" tms oli muuttunut "diagnosoitu X".
Eihän sulla myöskään syöpää tai endometrioosia voi olla diagnosoitu, jos joku lääkäri on miettinyt että voisiko jotkut oireet viitata siihen, mutta mitään testejä ei kuitenkaan ole tehty eikä todettu mitään. Että kyllä se selkeästi virhe on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikille väärinkäsittäjille, minulla EI OLE diagnosoitu tätä häiriötä, vaan psykiatri epäili asiaa, ja halusi jättää sen tekstinsä vaikka toisaalta ei halunnut oikeasti testata asiaa. Joku toinen kirjaaja oli sitten käyttänyt psykiatrin vanhaa tekstiä pohjana vedellen mutkia suoraksi, ja "pohdittu myös x:n mahdollisuutta" tms oli muuttunut "diagnosoitu X".
Eihän sulla myöskään syöpää tai endometrioosia voi olla diagnosoitu, jos joku lääkäri on miettinyt että voisiko jotkut oireet viitata siihen, mutta mitään testejä ei kuitenkaan ole tehty eikä todettu mitään. Että kyllä se selkeästi virhe on.
Ap
Meidän terveydenhuoltomme on muutenkin kaatumassa, toivottavasti poistettaisiin kokonaan oikeus edes nähdä kirjauksia tällaisilta aika- ja energiasyöpöiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vanhempasi antoivat elää lopun elämääsi väärän diagnoosin kanssa? Miten se meni heille läpi tai miksi eivät tehneet mitään?
Mä yritän tilata tietojani, jotta tiedän, millä myrkyllä mua on yritetty tap paa, koska muistikuvia on myös terveydenhuollosta. Tuskin saan selville koskaan. Ei diagnooseja.
Mitä????? Totta kai voi.