Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiselle ihmiselle olet kateellinen?

Vierailija
26.05.2022 |

Siis vaikka niin, ettet tuo asiaa mitenkään esiin. Kuitenkin vihreä kateus jyllää sisälläsi vähintään ajoittain.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenellekään kateellinen, koska olen tyytyväinen omaan elämääni ja itseeni.

Vierailija
2/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa itsestäni. Minulla oli hyvä lapsuudenperhe. Läheiset sisaruussuhteet. Olin terve. Opin lukemaan tosi varhain ja olin fiksu. Kaikki tämä piti minulta väkivallalla viedä läpi nuoruuteni ja mikä syy voi olla siihen paitsi kateus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille jotka pysyy hoikkana ilman suurempaa yrittämistä. Itsellä kauhea kurintarve ihan vain normaalipainon ylärajoilla pysymiseksi. Pienikin lipsahdus niin heti on reilusti ylipainon puolella.

Vierailija
4/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olen kateellinen sellaisille ihmisille, jotka eivät ole niin tietoisia itsestään... Eivät koko ajan punnitse ja mieti, olenko hyvä jne.

Vierailija
5/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolleni siitä, että vanhempani pitävät hänestä enemmän.

Vierailija
6/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille joilla on rahaa miljardeja vaikka itse eläisin elämäni onnellisena loppuun asti noin 1,5 miljoonalla

Vierailija
7/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, jotka uskaltautuvat elää enemmän hetkessä ja heittäytyä oravanpyörän ulkopuolelle. Itse olen usein pohtinut asiaa, mutta olen kuitenkin niin mieltynyt oravanpyörän tuomaan vakauteen ja turvallisuuteen, etten uskalla muuttaa nykytilannetta, koska toisaalta nykytilannekin on hyvä.

Vierailija
8/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmisille, joilla ei ole mitään ongelmia tuottaa puhetta ja joilla on kaunis ääni.

Vierailija
9/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetimme konkurssissa omaisuutemme. Vaikka meillä on tosi kiva vuokra-asunto (omakotitalo) ja velat nyt maksettu, kadehdin ihmisiä, jotka omistavat kotinsa.

Vierailija
10/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden menestyneen bändin jäsenille. Useimmilla bändeillä tulee sentään jossain vaiheessa draamaa, verisiä riitoja tai päihdeongelmia mutta noilla ei ollut koko pitkän uransa aikana mitään sellaista.

Vierailija
11/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulospäinsuuntautuneille ja sosiaalisille pidetyille ihmisille kateellinen tällaisena ihmisiä pelkäävänä peikkona.

Vierailija
12/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim Morrisonin tyttöystävälle vaikka hän kuoli heroiiniin 27v.

Vierailija
13/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyneelle dosentille, on mainetta ja mammonaa, hyvä kunto ja ulkonäkö, elämänhallinta kunnossa, pidetty, positiivinen, energinen ja hyvä ihminen.

Vierailija
14/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyneelle dosentille, on mainetta ja mammonaa, hyvä kunto ja ulkonäkö, elämänhallinta kunnossa, pidetty, positiivinen, energinen ja hyvä ihminen.

Mikä sitten itse olet, epäonnistunut dosenttiko?

Vierailija
15/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on ehkä vieras sana tässä, mutta olen surullinen siitä, kun en ole enää terve. Haluaisin olla samassa tilanteessa kuin ilman terveyshuolia olevat ihmiset..

Vierailija
16/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on turhaa, siksi en ole kateellinen kenellekään.

Vierailija
17/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus on ehkä vieras sana tässä, mutta olen surullinen siitä, kun en ole enää terve. Haluaisin olla samassa tilanteessa kuin ilman terveyshuolia olevat ihmiset..

Minä olen ajoittain kateellinen terveille ystävilleni. Samoin heille, jotka pysyvät hoikkina ja joilla on hyvä parisuhde.

Vierailija
18/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellsiselle joka saa huomiota ja kehuja miehiltä.

Vierailija
19/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttimiehelle. Se kylähullu jaksaa vain aloitella samoja juttuja loputtomiin ainepäissään ja hekotella vastauksille.

Vierailija
20/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille joista huokuu syvä rauhallisuus.