Kuinka useesti nappaat kassalta suklaapatukan tms mukaan?
Itse ostan todella harvoin. Joskus sitä tulee vasta kassalla muistettua että pitäs joku välipala napata mukaan.
Kommentit (49)
Lidlissä kassojen luona on smoothiepusseja, niitä tulee välillä lapsille napattua.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
On tuonne jääkaappiin näköjään 15 kappaletta kertynyt, että silloin tällöin tulee napattua. Eri asia sit, ehtiikö niitä syömään.
Suklaan koostumus muuttuu jääkaapissa, valmistaja ei suosittele.
Minä syön suklaani juuri niin kuin haluan. Ei kiinnosta valmistajan mielipiteet asiasta.
Jaaha. Olen vissiin ainoa joka nappaa. Kyllä ne silti aina tuoreita on.
En koskaan. Suunnittelen aina jo kotona melko tarkkaan, mitä ostan. Myös makeiset laitan listaan ja haen ne karkkihyllystä.
Ainoa mitä saatan ottaa vasta kassalla heräteostoksena, on joskus harvoin purkka tai kurkkupastillit.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En juuri koskaan. Jos haluan karkkia tmv. valitsen karkkihyllyiltä. Kassojen luona on ne surkeimmat tuotteet.
Mikäköhän kauppa olisi rohkea, ja laittaisi kassalle vain todella terveellisiä välipaloja? Kiten jonkun ketjuun kirjoittaneen esimerkki hedelmistä Salen kassalla. Pointsit sille kaupalle!
En ikinä, koska jostain syystä siinä on aina vaan tarjolla kaikkia huonoja joista en tykkää.
Ja paskot sateenkaaria?