Kuinka useesti nappaat kassalta suklaapatukan tms mukaan?
Itse ostan todella harvoin. Joskus sitä tulee vasta kassalla muistettua että pitäs joku välipala napata mukaan.
Kommentit (49)
En varmaan koskaan, kun siinä ei yleensä ole mitään vegaanista.
En ole koskaan mukstaakseni napannut siitä kuin xylitolpurkkaa tai -pastilleja.
En koskaan. Katsopa huviksesi mikä niissä on kilohinta
Yhden kerran olen ostanut 2 kissmetiä kun olin menossa tapaamaan kaveriani. Saatiin siitä siis kahviherķut.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne samat suklaapatukat ole sen halvempia siellä oikeassa karkkihyllyssäkään.
En koskaan. Jos haluan suklaata tms. niin päätän siitä jo ennen kauppaa ja otan karkkihyllystä.
Itse en varmaan koskaan, mies osti yhdessä välissä usein itselleen siitä lakupötkön, mutta sekin tapa on jäänyt. Kai niitä joku ostaa, kun niitä kerran siinä jaksetaan pitää tyrkyllä.
En nappaa, maksan aina mitä otan.
On tuonne jääkaappiin näköjään 15 kappaletta kertynyt, että silloin tällöin tulee napattua. Eri asia sit, ehtiikö niitä syömään.
Vierailija kirjoitti:
KILOHINTA mainittu.
Ruuassa tärkeintä: KILOHINTA.
En ikinä, parempia patukoita karkkihylllyllä. Noissa yleensä jotain tuplaa, marsia ja snickersiä.
Kasssoilta en ole suklaapatukoita ostanut, mutta Kouvolan lakua tulee ostettua, jos sitä kassalla on. Memen huomenna kauppaan, jossa tiedän sitä kassalla olevan, ja varmaan taas tulee ostettua.
Huvipuistohullu kirjoitti:
On tuonne jääkaappiin näköjään 15 kappaletta kertynyt, että silloin tällöin tulee napattua. Eri asia sit, ehtiikö niitä syömään.
Suklaan koostumus muuttuu jääkaapissa, valmistaja ei suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Suklaan koostumus muuttuu jääkaapissa, valmistaja ei suosittele.
Mutta suklaa on parasta kylmänä.
En koskaan. Xylitolpurkka tai -pastilleja ja silmälasipyyhkeitä olen kassalla napannut joskus ostoksiin mukaan.
En koskaan kun siinä on vain pahoja.