Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulen surulliseksi aina, kun näen naapurustossa jonkun muuttavan pois

Vierailija
26.05.2022 |

En edes tunne naapureita. Silti surettaa. Löytyikö muka muuaalta kivempi kämppä vai miks pitöö muuttaa!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko sinulle ikävä, vai miksi tulee suru? Vaikka et edes tunne heitä`?

Vierailija
2/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä totta? Oletko masentunut? En ole kuullutkaan tälläisestä "ongelmasta". Minun kerrostalonaapuri oln vaihtunut jo 5 kertaa 15 vuoden aikana ja ei kyllä herätä mitään tunteita.  Ja riemuitsen aina kun kovaäänisemmät lapsiperheet ja haukkuvat koiranomistajat muutta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee aina mieleen vain, että ai, he eivät viihtyneet. Jos joku juttelunaapuri muuttaisi pois, saattaisi haarmittaa. Ja jos läheltä muuttaa joku, sitä miettii, millaisia ihmisiä siihen tilalle muuttaa.

Vierailija
4/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina huudan perään, että miksi jätät minut, eihän me edes tunneta kunnolla!

Vierailija
5/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku muuttaa pois tulee väistämättä vähän sellainen oli, että mitä vikaa täällä oli asua?

Vierailija
6/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko miettinyt jos syy muuttoon oletkin sinä

Vierailija
7/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sidoin itteni kiinni ketjuilla naapurin muuttoautoon kun olivat muuttamassa, niin koville se otti.  Itkin kun sitten loputlta näin muuuttoauton perän loittonevan kohti auringonlaskua.

Vierailija
8/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tunne, että muuttajan mielestä asuinpakkassa oli vikaa ja itse asuisin sitten huonossa asuinpaikassa kun joku halusi muuuttaa pois

Ap

Vierailija
9/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee tunne, että muuttajan mielestä asuinpakkassa oli vikaa ja itse asuisin sitten huonossa asuinpaikassa kun joku halusi muuuttaa pois

Ap

Niin? Eiköhän tuo ole sinun oma ongelmasi.

Vierailija
10/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seinänaapuri, joka on ollut ihan asiallinen naapuri, muuttaa pois, niin kyllä se vähän murehduttaa. Ei naapurin persoonan takia, vaan huolettaa, että uusi naapuri on mölyävämpää sorttia.

Vierailija
11/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Mutta pelkästään itsekäistä syistä. Hyvä naapuri on kultakimpale ja pelkään mahdollisia uusia kauhunaapureita. 

Vierailija
12/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutto edessä parin viikon päästä. Olen koiranomistaja, joten vaikka olemme tässä asuneet vasta vähän vajaan 2 vuotta, on alueella paljon koiratuttuja, joiden kanssa tulee juteltua monta kertaa viikossa niitä näitä. En kuitenkaan niin ole kaverustunut, että tuntisin omistajia nimeltä... joten jo nyt tuntuu vähän kurjalta se, että tiedän monien jäävän miettimään miksei meitä ole näkynyt. Itsekin olen miettinyt toisten koiranomistajien kohdalla.

Kolmas muutto neljän vuoden sisään. Kaikkiin edellisiin naapurustoihin on näitä tuttuja jäänyt. Nykyisessä talossa varsinaisia naapureita ei jää kyllä ikävä (paria herttaista senioria lukuunottamatta), mutta näitä koiratuttuja kyllä.

Vierailija
13/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuotti aikoinaan suurta iloa laittaa printattu kuva hirsitalostamme järven rannalla kerrostalon ilmoitustaululle kiitosten kera, osakkaat olivat niin suurta ja hienoa ja me olimme rakennusajan vain vuokralaisia. Sattuipa muuten että jokin aika sitten is:n jutussa yksi suomen halvimmista asunnoista oli juuri samassa talossa, jotain 20 tuhatta oli hintaa.

Vierailija
14/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muutto edessä parin viikon päästä. Olen koiranomistaja, joten vaikka olemme tässä asuneet vasta vähän vajaan 2 vuotta, on alueella paljon koiratuttuja, joiden kanssa tulee juteltua monta kertaa viikossa niitä näitä. En kuitenkaan niin ole kaverustunut, että tuntisin omistajia nimeltä... joten jo nyt tuntuu vähän kurjalta se, että tiedän monien jäävän miettimään miksei meitä ole näkynyt. Itsekin olen miettinyt toisten koiranomistajien kohdalla.

Kolmas muutto neljän vuoden sisään. Kaikkiin edellisiin naapurustoihin on näitä tuttuja jäänyt. Nykyisessä talossa varsinaisia naapureita ei jää kyllä ikävä (paria herttaista senioria lukuunottamatta), mutta näitä koiratuttuja kyllä.

Luultavasti sinun ja koirasi lähtöä ei jää naapurit suremaan. Päin vastoin, ilon ja riemun päivä!

Vierailija
15/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin? Eiköhän tuo ole sinun oma ongelmasi.

Eihän ap mitään muuta väittänytkään.

Ja ap:lle, muuttoon on monia eri syitä, kuten perhekoon muutos, työpaikan vaihtuminen, halu asua lähempänä sukulaisia tai muuten muuttuneet tarpeet ja mahdollisuudet asua jossakin. Myös kivoista kodeista muutetaan pois.

Vierailija
16/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen vähän surulliseksi, itselläni ei ole varaa muuttaa vaikka haluaisin asua muualla.

Vierailija
17/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seinänaapuri, joka on ollut ihan asiallinen naapuri, muuttaa pois, niin kyllä se vähän murehduttaa. Ei naapurin persoonan takia, vaan huolettaa, että uusi naapuri on mölyävämpää sorttia.

Minulla sama. Ja sellainen, joka on harvoin  kotona ja silloinkin hiljaa on aivan huippu naapuri.

Vierailija
18/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku muuttaa pois tulee väistämättä vähän sellainen oli, että mitä vikaa täällä oli asua?

Ihmisten elämäntilanteet muuttuu. Välillä tarvitaan isompaa, välillä pienempää kämppää. Lisäksi työt ja opiskelut voi viedä muualle. Ei asuinalueessa ja sen ihmisissä ole välttämättä siis mitään vikaa.

Vierailija
19/19 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuotti aikoinaan suurta iloa laittaa printattu kuva hirsitalostamme järven rannalla kerrostalon ilmoitustaululle kiitosten kera, osakkaat olivat niin suurta ja hienoa ja me olimme rakennusajan vain vuokralaisia. Sattuipa muuten että jokin aika sitten is:n jutussa yksi suomen halvimmista asunnoista oli juuri samassa talossa, jotain 20 tuhatta oli hintaa.

Säälittävä kommentoija.