Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko psykolointiin

Täysin sairasta
26.05.2022 |

Inhottava fyysinen kajoaminen. Mielestäni ei. Se on äärimmäisen vastenmielistä. Niin että niinkuin kato psykoloidaan joku jonkun täysin omien sairaiden arvioiden mukaan ja tehdään rikoksia ja ällöttävyyksiä. Ettekö omasta mielestä ole sairaita. Kyse siis sauraasta kivi psykologi hulluista. Juma...lauta sairailla menetelmillä käydään moukaroimaan täysin normaalia ehkä hieman erikoista ihmistä. Olette oksettavua, mutta onneksi näistä sairaista metodeista tietää osa, jotka ei teihin kuulu. Kuka on niin tyhmä, että uskoo psykoloinnin jostain henkilöstä ja ryhtyy toimimaan sen mukaan vielä vaikka ei henkilökohtaisesti ole ikinä edes puhunut henkilön kanssa. Olette huijattavia ääliöitä. Jos mulle joku kertoisi että "lisätään vähön lämpöä ja tunnetta" kyseisin keinoin ajattelisin henkilöiden olevan mielipuolia! Se, jitka teidät on usutra ut sen yhden naisen kimppuun naureskelee kuinka teitä juoksutetaan "pahanteossa". Ja kohde itse ajattelee lähinnä; onpa mielipuolinen maailma. Tapu tapi hienoa. "Kunnon ihmiset" tekemässä rikoksia. Upeita ootte.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty porukalla jotain tuollaista. Muhun käydään käsiksi ja sitten ehkä huumattiin ja siis jo lapsesta asti. Meinasin ihan oikeasti kuol la. Ainakin entiset naapurit teki sitä silloin, myöhemmin ties kuinka moni. Ja siis leimattiin sairaaksi, kehitysvammaiseksi autistiksi silloin lapsena ja en edes tiedä, miksikä. Ei ole mitään diagnooseja. Mun koko elämä on ehkä pilalla, koska väkivalta aiheutti vakavia oireita ja lisäksi mustamaalattiin. En voinut edes opiskella normaalisti.

Vierailija
2/3 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole tyhmiä ne on sairaita. Ne siis tietää, ettei kohteessa ole mitään vikaa, mutta menee mukaan väkivaltaan, koska voivat. Eivät usko edes niitä valheita, mutta alkavat levittää ja keksiä niitä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vastaavat ihmiset kuuluisivat lukkojen taakse. Jos on jotain tietoa, tehkää rikosilmoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan