Onko sinullakin ääliösukulaisia, joihin et halua pitää mitään yhteyttä?
Minulla on. Ja miksi pitää, kun heidän kommenttinsa ja käytöksensä vain laskevat elämänlaatua.
Sukulaiset saadaan, ystävät valitaan.
Kommentit (42)
KYLLÄ !
SISKONI.
Vuosikymmenet kestin hänen jatkuvaa piikittelyää, tiuskimista, ilkeitä kommentteja....
Ja VALEHTELUJA !
Valehteli omille lapsilleen minusta kaikkea soopaa !
Myös pientä vahingontekoa ...
Mistään ei kuulunut ikinä anteeksi pyyntöä.
Sain totaalisesti tarpeekseni toista vuotta sitten.
Laitoin kaikki estoon. Hän ei saa minuun enää mitään yhteyttä.
Jos jotain vielä ilmenee , teen LÄHESTYMIS KIELLON .
Oletko tullut ajatelleeksi että kenties sinä itse olet sellainen ääliösukulainen johon ei haluta olla yhteydessä?
Jo se että kirjoittaa tämänkaltaisen aloituksen herättää ajatuksia......
Vierailija kirjoitti:
Oletko tullut ajatelleeksi että kenties sinä itse olet sellainen ääliösukulainen johon ei haluta olla yhteydessä?
Jo se että kirjoittaa tämänkaltaisen aloituksen herättää ajatuksia......
Entä jos se ei ole "joko ap tai sukulaiset", vaan molemmat ovat. Sekä ap, että ne sukulaiset. Ja että ehkä heillä tunne on molemminpuoleinen, ja kaikki kokevat voittavansa.
Ei ääliöitä. Sukulaiseni on ihan ok, osa jopa ihan mukavia. En sillti pidä yhteyttä, ovat sellaisia hyvänpäiväntuttuja, serkutkin minimissään 10v vanhempia.
On. Ilkeilee hirveästi, mutta jos antaa maistaa omaa lääkettään, alkaa levittää huhuja. En lapsena kuulemma tullut toimeen hänen kanssaan, olin siis erittäin ujo ja introvertti.
Ei varsinaisesti mutta olen silti mahdollisimman vähän yhteydessä.
Toinen vanhemmistani, on nyt kuollut, mutta en ollut tekemisissä ennen kuolemaansa 15 vuoteen. Eli siis yksin puolisonsa kuoltua. Yksin kuolikin.
Kaikki elossa olevat. Siskoni on lisäksi jo alle eläkeikäisenä alkanut olemaan niin huonomuistinen, ettei hänen kanssaan jaksa enää olla tekemisissä, etenkin kun luonne muuttuu vuosi vuodelta pahemmaksi. Kerran hän unohti muutamassa tunnissa, että oli itse kutsunut minut luokseen kylään samana päivänä.
Ei vaan enää jaksa sitä, että keskustelut ovat omituisia, kun sisko on saattanut unohtaa, mitä puhuttiin 10 minuuttia sitten. Ja tosiaan omituinen ja riitaahaastava käytös vain pahenee vuosi vuodelta. Epäilen vuosia jatkuneiden laihdutusvalmisteiden käytön vaikuttaneen hänen aivotoimintaansa. Sisko on siis korvannut ateriat monien vuosien ajan valmisteilla, joita saisi käyttää korkeintaan viikkoja kerrallaan. Hän on myös kääntänyt muita sukulaisia, mm. omia lapsiaan, minua vastaan valehtelemalla minusta outoja asioita ja syyttämällä minua täysin omista valinnoistaan.
Ei oikeastaan sukulaisissa ole ääliöitä. Paitsi tietysti miehen suvun puolella :)
On!
Itsekkäät narsistiset sisaruksenlapset ja hänen perhekuntansa! Hemmotellut napanarsistit, täynnä ilkeyttä ja omahyväisyyttä - selkäänpuukotuksia ja ahdistelua. Kiristäjiä ja halveksuttavia ihmisiä.
En halua heihin mitään yhteyttä, koska he ovat karvansa ja itsekkyytensä ajoissa näyttäneet.
Olisi muuten mielenkiintoista tietää kaikkien vyttumaisten työ"kaverien" sukulaistaustoista. Että ovatko väleissä.
Tää uus sukupolvi n kolkåmkybäset luulee ettei mitään elämää ja historiaa ollut ennen heitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan sukulaisissa ole ääliöitä. Paitsi tietysti miehen suvun puolella :)
Sama juttu, miehen suvussa on muutama, joitten kanssa juttu ei oikein luista, vaikkei sentään riidoissa olla. Mutta ei myöskään hakeuduta toistemme seuraan.
Kyllä on. Ihan lähisuvusta löytyy. Elämä on helmpompaa, kun ei ole missään tekemisissä heidän kanssaan. Kukaan ei jaksa jatkuvaa loukkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Tää uus sukupolvi n kolkåmkybäset luulee ettei mitään elämää ja historiaa ollut ennen heitä.
Ja te viiskymppiset luulette samaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja te viiskymppiset luulette samaa
Noin juuri, tuo on ihan oikea ja aikuinen asenne. Että itse olet! Hoh hoijaa..
Vierailija kirjoitti:
Todettu ja asetettu pannaan juuri tällainen yksi sisaruksen pahna. Ei mitään kunniootusta suvun muita ihmisiä ja heidän elämäntarinoitaan kohtaan. Pelkkää minäminäminä jengiä kaikki tyynni ja moukkia oikeastaan suurin osa omaannaapansa tuijottelusaan.
Se käytöstapojen edes perustavat ala arvoista. Ja tämä on suurimman osan kokemus tuosta sakista.
Kaikki naispuoliset.