Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vuosien aikana tavannut Tinderin kautta todella paljon naisia. Kokemukset on hyviä eikä mitään sellaista mitä HS kirjoittaa. Miksiköhän?

Vierailija
26.05.2022 |

Muutama pidempi parisuhdekin tullut ja tavannut todella mukavia naisia. Onkohan ihmisen syytä katsoa peiliin jos noin huonoja kokemuksia?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin hyviä kokemuksia Tinderistä. Erosin noin 5 vuotta sitten ja kaikki FWB:t löytynyt sen jälkeen Tinderin kautta. Fiksuja ja hyväkuntoisia naisia. M43

Vierailija
42/43 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin maailma on miehen ja naisen näkökulmasta täysin erilainen.

Sen vaan kokemuksesta sanon että on paljon miehiä jotka ovat huonotapaisia. Niitä on Tinderiin tuntunut kertyneen aika paljon. Miehiä on myös Tinderissä todella paljon enemmän kuin naisia joten aktiiviselle naiselle ehtii kertyä niitä huonoja kokemuksia paljon.

Toisaalta, olen kuullut sanottavan miesten osalta että Tinderissä vain tietyt miehet saavat paljon matcheja ja heillä on näitä hyviä kokemuksia. Loput eivät saa matcheja juuri lainkaan ja ne vähät joita tulee, eivät ole kovin hyviä kokemuksia.

Noinhan se on. Olet oikeassa. 

Naiset ilmeisesti käyttävät Tinderiä ja muita deittisovelluksia ilmaiseksi, koska melkein kaikki miehet tykkäävät heistä ja he näkevät, että kuka on tykännyt ja mies ehkä laittaa ensimmäisen viestinkin, jos molemmat ovat sattuneet tykkäämään ja miehellä se todennäköisyys, että molemmat ovat sattuneet tykkäämään on mitätön. Miehet taas voivat menettää yli 30e/kk, jotta näkisivät sen ainoan tykänneen naaman, kun tämä ei kuitenkaan kirjoita ensimmäisenä. 

Lopetin itse rahojeni tuhlaamisen 1. kuukauden jälkeen. 

Naisena mulle ei kyllä tulisi mieleenkään maksaa deittipalvelusta. Ei mua kiinnosta ne sadat kallut jotka siellä mulle sydäntä laittaa. Niiden läpi selaaminen olisihan sama asia kuin apin ilmaiseksi selaaminen. Jotkut apit siis kertovat kuinka monta henkilö on sydäntä laittanut ja nämä pääsee katsomaan kun hankkii apin maksullisen version. Tästä tiedän että sadat ovat tykänneen. Voi toki olla että olivat kaikki jotain botteja koska en koskaan maksullista versiota hankkinut.

Joo kyllä naiset saa tykkäyksiä. Mulla oli joku 4000 tykkäystä Tinderissä parhaimmillaan. Kaverimies sanoi, että ehkä pari sataa tuli tykkäyksiä samassa ajassa ja hänkin ihan kivan näköinen siisti tyyppi.

Suurin osa miehistä laittaa tykkäyksen aivan kaikille. Sitten ovat vielä sitä mieltä että naisen kuuluu laittaa ensin viestiä kun mies kerran laittoi ensin tykkäyksen.

Niin kuulema tekevät ja sitten poistavat, jos mätsi onkin ruma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele. Nekin naiset, jotka kertovat tapailevansa naisia, kertovat lähinnä hyviä kokemuksia. Sellaista se on.

Joo, näin on. Olen nainen ja löysin naisen. Deittailu ei ollut ollenkaan niin kamalaa kuin olin luullut.

Heterokavereilla, naisilla siis, jotka käyttävät Tinderiä, on paljon kokemuksia ohareista. Vielä enemmän kuitenkin siitä, että juuri ennen treffejä mieheltä tulee roisi seksiehdotus, tai jos numeroita on vaihdettu, kuva, jossa kroppa paljaana lakanoissa ja kieli ulkona.

Arvatkaa tuleeko sitä tapaamista koskaan. Tätä mietin aina, kun mies valittaa Vauvalla, ettei koskaan pääse treffeille.

Treffeillä ei välttämättä ole mitään itseisarvoa miehille, jos naisillekaan.

Näissä valituksissa monesti on taustalla se sanoittamaton ajatus, että naisen tarpeet ovat ja käsitys hyvästä tutustumisesta on oikein ja miehen kuuluu huomaamattomasti ennustella tuota käsikirjoitusta. Jos mies seuraa vaistojaan, on rohkea ja heittää peliin oman ja erilaisen käsikirjoituksen, se on sitten väärin ja naiset ihmettelevät käytöstä, koska eivät aina omaa mielen teoriaa ja ymmärrä, että miehellä voi olla erilainen tapa ajatella ja katsoa maailmaa. Nainen odottaa yleensä miehen mukautuvan naisen asettamiin raameihin ja voi pöyristyä, jos mies tarjoaa omia raamejaan, ellei mies ole Chad. 

Jokainen mies voi haaveilla, että saisi joskus osakseen nopeaa ja konstailematonta himoa ilman maanittelua, neuvottelua ja YK-diplomatiaa. Jokaiselle naiselle tuon saaminen on itsestäänselvyys ja miestä voi kiikkustuolissa lämmittää yhtä paljon yksi primaali himokokemus kuin kymmenen onnistunutta neuvottelua. 

Eli nettideittien pitäisi teille miehille olla palvelu, josta saatte tilattua märän p i l l un haarat levällään toteuttamaan teidän himonne?

Jos nainen on siellä etsimässä vakikumpoania, niin miksi luulette että nainen haluaa pnba teidän kanssanne? Laittakaa siihen ilmoirukseenne, että etsitte sitä märkää pllua kertaoanoa varten tai lähestykää niitä naisia, jotka ovat sitä seksiseuraa siellä etsimässä. Jättäkää meidät muut rauhaan.

Tuo kertoo kyllä Tinderissäkin kaiken, jos noin pahoin omista sanoistaan kiihottuu, että tulee noita kirjoitusvirheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän