mitä tykkäisit jos kaverisi/naapurisi hoitaisi sun synnytyksesi?
eli siis hän olisi kätilö ja sattuisi olemaan työvuorossa kun tulet synnyttämään, suostuisitko? en tiedä mitä teen. Naapurini on kätilö ja jotenkin olisi kivaa, jotenkin ei. Viikot nyt 33+ ja tiedän et aika suuri mahis et hän on töissä. Tekemisissä ei muuten olla niin paljon. Kaverini olisi jotenkin parempi.
Kommentit (3)
Siis jos nyt kuvittelen sitä, että aletaan ystävien kesken jutella synnytyksistä ja kerron omia juttujani ja sitten siinä joku kaveri olisi " ei kun se meni kyllä näin" tai " joo olin kyllä siinä ja plaaplaa" .
Jotenkin en tykkäisi tilanteesta.
Mutta minulla ei ehkä olekaan sellaista ystävää jolta sitten sietäsin sellaisia juttuja, tai, että hän kertoisi muille minun synnytyksestäni (meillä kaikki kaverit ovat kavereita keskenään).
Mutta voihan siinä olla mukaviakin puolia, varsinkin kun on kyse naapurista, jota muut eivät tunne jne.
Minulla onneks ei ole ketään tuttua joka olisi kätilö, lähin on kaverin kaveri, jonka olen nähnyt ehkä kerran.
Ja jos hän olisi mukana synnytyksessäni kätilönä niin en välttämättä tunnistaisi häntä, paitsi ehkä nimestä, mutta ei se mua haittaisi, sillä ei olla muuten tuttuja.
Siinä synnytyksessä on niin paljaimillaan, että en haluaisi että joku tuttu näkisi mut niin. Ihminen jonka en tule enää ikinä elämässäni näkemään, niin se ei haittaa.