Aiotteko ihan tehdäkin tänään jotain, vaiko laiskotella?
Kommentit (57)
Kotitöitä koitan saada tehtyä. Pyykinpesua ja perussiivousta, lisäksi jos jaksan, niin tavaroiden karsintaa ja ikkunanpesua tms.
Kolme tuntia tehty pihatöitä, nyt tauko ja lounas ja sit jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen noussut viideltä ja luin opiskelijaesikoiseni tutkielman läpi ja kommentoin kieliseikat, katselin luumupuille paikat ja menen kohta istuttamaan ne, sitten aion käydä läpi myytävää tavaraa ja tehdä ilmoitukset.
Kokkaan myös päivän ruoat ja täydennän pakastinta.
Ehdin myös jo sopia noudon pihakalustosta huomiseksi.
Missä myyt tavaraa? Mietin vaan tuota fb-kirppiksen hankaluutta.
Oman kaupunginosan ja kahden viereisen kaupunginosan kirppisryhmissä ja Torissa. On mm. kesäkenkiä ja -mekkoja, jotka tyypillisesti menee kaupaksi näin kevätjuhlien alla.
Mulla olisi myytävänä aika ihania vaatteita eivätkä ihan halpoja olleetkaan. Jääneet palauttamatta ja laput siis kiinni. Ne tosin pitäisi myydä pilkkahintaan, että menisivät kaupaksi.
Lastenhuoneen komerot pitäisi siivota ja tsekata onko tarpeeksi vaatetta puhtaana viikonlopun reissua varten. Eteisen imurointi ja kissanvessojen siivous. Muuten lepään.
En aio tehdä yhtään mitään. Tässä on nyt kuukauden ollut vapaata vain sunnuntaisin, eikä aina sitäkään. Nyt mä vaan oon kotona :D
Oli mulla jotain tärkeää... mutta en muista enääikä se oli
Siivoan ja otan myös rennosti, illemmalla hyvää ruokaa ja Suomen peli. Käyn myös kampaajalla freesaamassa tukan kun kerrankin on aikaa :)
Vierailija kirjoitti:
8 päivän työputki päättyi eilen mullakin , klo 21.15. Nyt vielä sängyssä ja huilaan.. huilataan koko perhe vaan tänään., ja tilataan pizzat kotiin..duunit alkaa olemaan välillä aika raskasta tässä iässä...(49 v)
Sama täällä (57v)
Lähden kohta tapaamaan siskoani, joka muutti puoli vuotta sitten toiselta puolelta maata neljän kilometrin päähän. Tämän puolen vuoden aikana olen käynyt hänen luonaan kerran, ja hän myös kerran minun luonani. Kerrankin molemmilla on vapaapäivä samaan aikaan, eikä muuta menoa.
Huomenna sitten vähän siivousta ym ennen kuin pitää taas mennä töihin.
Minulla alkoi tänään neljän päivän vapaa. Viime viikon perjantaina oli ykkösvapaa. Silloin oli auton huolto ja muuta hulinaa.
Epäsäännöllistä vuorotyötä tekevänä kaipaan lepoa ja unta.
Haluan saada kasvimaan kylvökuntoon. Työpäivän jälkeen sen edistäminen on ollut heikkoa. Olen liian loppu töiden jälkeen isoihin juttuihin 🙄
Kylvää ainakin osan ja istuttaa perunat. Jos ei kaikkea tänään, mutta tällä vapaalla.
Ulkoiluttaa ja kastella taimet 🌱🍅 lisäksi kukkien 🌱. Esikasvatetut Arabian yö - daaliat ovat ulkona. Samoin puutarhalta tällä viikolla ostetut mustasilmäsusannat, verbenat ja keijunmekko 🥰
Tehdä vihermehua. Nyt on kasvanut kaikenlaista ihanaa. Jarruttaa hiipivää värikalvontulehdusta. Voi taas 😳
Aurinkoista kevättä ja linnun laulua 💖
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi tänään neljän päivän vapaa. Viime viikon perjantaina oli ykkösvapaa. Silloin oli auton huolto ja muuta hulinaa.
Epäsäännöllistä vuorotyötä tekevänä kaipaan lepoa ja unta.Haluan saada kasvimaan kylvökuntoon. Työpäivän jälkeen sen edistäminen on ollut heikkoa. Olen liian loppu töiden jälkeen isoihin juttuihin 🙄
Kylvää ainakin osan ja istuttaa perunat. Jos ei kaikkea tänään, mutta tällä vapaalla.
Ulkoiluttaa ja kastella taimet 🌱🍅 lisäksi kukkien 🌱. Esikasvatetut Arabian yö - daaliat ovat ulkona. Samoin puutarhalta tällä viikolla ostetut mustasilmäsusannat, verbenat ja keijunmekko 🥰Tehdä vihermehua. Nyt on kasvanut kaikenlaista ihanaa. Jarruttaa hiipivää värikalvontulehdusta. Voi taas 😳
Aurinkoista kevättä ja linnun laulua 💖
Peukkuemoji. 👍 Jos näkyy niin ihme!
Arkivapaat ovat oikeastaan ainoita päiviä kesäloman keskivaiheen lisäksi, jolloin mulla on energiaa tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Arkivapaat ovat oikeastaan ainoita päiviä kesäloman keskivaiheen lisäksi, jolloin mulla on energiaa tehdä jotain.
Kiva myös kun sattui sadepäivä, niin ei tule huono omatunto siitä että on sisällä tekemässä kotipuuhia, kun Suomessa hyvällä säällä se on aina vähän sosiaalisesti paheksuttua. Pitäisi ulkoilla, tehdä pihatöitä, ottaa aurinkoa tai viedä lapset retkelle jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva myös kun sattui sadepäivä, niin ei tule huono omatunto siitä että on sisällä tekemässä kotipuuhia, kun Suomessa hyvällä säällä se on aina vähän sosiaalisesti paheksuttua. Pitäisi ulkoilla, tehdä pihatöitä, ottaa aurinkoa tai viedä lapset retkelle jne.
Höpöhöpö! Älä äärioikeistolainen levitä sitä propagandaa!
Voisin siivota ja käydä kaupassa. Lisäksi koiran ulkoilutusta ja kotijumppaa. Ei mitään sen ihmeellisempiä suunnitelmia tälle päivälle.
Enpä usko. Korkeintaan selaan netistä tulevan asunnon kalustustarpeita.