Holiday club esittelyt.. Ootteko käyneet sinkkuna?
Kommentit (18)
Oon käynyt monta kertaa yksin. Heti alussa kannattaa sanoa että talous tiukilla/säästät ensin johonkin muuhun, ettet ole osaketta ostamassa juuri nyt. Koskaan ei ole täyttä aikaa mennyt näin..
Mitä nää esittelyt on?
Miksi mennä esittelyyn, jos ei ole ostamassa mitään?
Onko nää jotain "saat paikalle tulosta 5 kahvipakettia tai S-ryhmän 20e lahjakortin, kun olet istunut paikallasi 1 tunnin"?
Olen käynyt ja kirjoitin sopimuksen. Oli kyllä hyvä myyjä :) Onneksi sen sai perua.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt ja kirjoitin sopimuksen. Oli kyllä hyvä myyjä :) Onneksi sen sai perua.
Mulle kävi samoin :D Sai kyllä hyvin uskoteltua, että tarvitsen sen lomaosakkeen ja "sattumalta" oli vapaana sopiva. Kotona tulin järkiini ja peruin. Olen sen jälkeen käynyt myös vähän eri asenteella, koska oli joku lahjakortti tarjolla, jolloin en kauaa esittelyssä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää esittelyt on?
Onko nää jotain "saat paikalle tulosta 5 kahvipakettia tai S-ryhmän 20e lahjakortin, kun olet istunut paikallasi 1 tunnin"?
Sisältää esim. erittäin edullisen kylpyläviikonlopun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää esittelyt on?
Me saatiin kaksi vuorokautta kylpylähotellissa ilmaiseksi, sis. aamiaiset ja kylpylän vapaa käyttö. Kannatti käydä istumassa se 1-2 tunnin esittely. Ei ollut painostusta eikä tehty kauppoja.
Toisella kerralla saimme 4 vrk kylpyläloman 70 eurolla vain käymällä loman aikana 2 tuntia esittelyssä. Ei tarvinnut taaskaan tehdä kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää esittelyt on?
Me saatiin kaksi vuorokautta kylpylähotellissa ilmaiseksi, sis. aamiaiset ja kylpylän vapaa käyttö. Kannatti käydä istumassa se 1-2 tunnin esittely. Ei ollut painostusta eikä tehty kauppoja.
Toisella kerralla saimme 4 vrk kylpyläloman 70 eurolla vain käymällä loman aikana 2 tuntia esittelyssä. Ei tarvinnut taaskaan tehdä kauppoja.
Niin ja esittelyn ajaksi lapsille oli ilmainen lastenhoito.
Helppoa rahaa sieltä saa. Viimeeksi 100€ lahjakortti ja aikaa meni vajaa tunti.
Älkää menkö näihin. Ostakaa se saamarin kylpylälomanne ihan selvällä rahalla jos sinne on halu päästä.
Kohta on kesä. Uikaa järvessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää esittelyt on?
Ja ihan sama, kuka lapsiasi hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Älkää menkö näihin. Ostakaa se saamarin kylpylälomanne ihan selvällä rahalla jos sinne on halu päästä.
Kohta on kesä. Uikaa järvessä.
Aika hyvä tuntipalkka esittelyn kuuntelemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää esittelyt on?
No, esim. Caribian kylpylään pääsee pariksi yöksi 50 eurolla. (Saman setin normihinta on yli 400 eur). Usein ollaan perheellä käyty, eikä koskaan osteta mitään osaketta :).
Yksinhuoltajana olen käynyt usein esittelyssä yksin. Mahdollistaa edullisen tai jopa ilmaisen kylpyläloman. Esittelyn aluksi sanon ettei ole aikeita ostaa, koska taloudellinen tilanne ei salli. Joskus jopa jätetty esittelemättäkin ja silti saanut loman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää esittelyt on?
Ja ihan sama, kuka lapsiasi hoitaa?
Enhän minä päiväkodissakaan ole valitsemassa sijaisia. Kyllä ne siellä lomapäiväkodissa pari tuntia pärjäävät palkattujen lastenhoitajien kanssa oikein hyvin!
Vanhukset noita ostelee ja sitten perillisiä on vaikeuksia saada niitä myytyä, kun kukaan ei halua tuollaista.
Yksinkertaisten huijaamista. Rinnastettavissa asumisoikeusasuntoon koko systeemi.
Hyvä myyjä oli, en kokenut painostamiseksi. Mä sanoin suoraan, että on huonon kuuloinen systeemi. Samalla vko hinnalla pääsee viikoksi Eurooppaan reissuun (osakkeita vois vaihtaa, mutta silloinkin joutuu ostaa lennot itse). Sanoin myös, että eihän tästä pääse eroon, kun myyntiajat on pitkiä. Että äärimmäisen huono sijoitus.
On.
En suosittele menemään yksin, jollet ole kovapintainen. Kun todistajia ei ole paikalla, painostus voi olla kovaa. Mutta tietysti riippuu myyjästä.