Miksi palstailet
Niin. Miksi palstailet. Oletko täällä joka päivä? Tietääkö ystäväsi vai onko tämä salaisuutesi?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn täältä katsomassa muistutukseksi mitä naiset miehistä ajattelevat aina kun ihastun johonkin naiseen ja tajuan pysyä yhden illan jutuissa
Mulle riittää m u r h a. info
Katsaus miehisiin tuntoihin.Siellä ei sentään niputettuna ihan kaikkia miehiä samanlaisiksi kun täällä tehdään ja siellä saa keskustella myös naisten teoista ilman että keskustelut poistuu nopeasti
Käyppä vilkaisemassa parisuhdeväkivallan uhreiksi joutuneiden ja kadonneiden topia. Groteskein matsku Bulgarian surmassa.
Huh!
Mitä ihmeen *tietoa* ihmiset kuvittelevat täältä saavansa? Valtaosa käyttäjistä on trolleja, disinformaation levittäjiä ja ihan vaan rehellisiä riemuidiootteja, joten eikö todella mitään muuta lähdettä tule mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Palstalla vuodesta 1998, aloitin isien palstalta vaikka olen äiti *tunnustaa*
Taukoja välillä toki , 2000-luvun uudistuksen jälkeen tuli vähän pitempi tauko eli useampi vuosi.
Täällä kuitenkin edelleen. Ehkä maailman paras keskustelupalsta :)
Lisäyksenä että silloin yli 20 vuotta sitten, kun oltiin periaatteessa omilla henkilöllisyyksillä ja kotisivulinkeillä täällä, oli paljon ihmisiä, joitten kanssa olin yhteydessä irl ja myös miittejä.
Terveiset vaan kaikille. Nykyään ei uskaltaisi moista
Vierailija kirjoitti:
Mulla on persoonallisuushäiriö, olen pakonomainen valehtelija ja paskanpuhuja. Töissä joutuisin siitä hankaluuksiin joten toteutan itseäni täällä.
Kuulostaa epäuskottavalta.
Koska olen joutilas, joka laiskanläksyjä kantaa ja niitä kalloosi kaivertaa.
Käyn rökittämässä russakoita ja nauran niiden tyhmyydelle.
Ruokin omaa riittämättömyyttäni ja saan vahvistusta maailmankuvalleni. En kestä ulkonäköäni (miehenä), joten täällä on helppo saada vahvistus sille, ettei kelpaa kenellekään. Tuska on hyvin lähellä nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen *tietoa* ihmiset kuvittelevat täältä saavansa? Valtaosa käyttäjistä on trolleja, disinformaation levittäjiä ja ihan vaan rehellisiä riemuidiootteja, joten eikö todella mitään muuta lähdettä tule mieleen?
Okei, informaatiota sitten.
Olen kyltymättömän utelias toisten ihmisten mielensisältöjen suhteen.
Tavallaan kaikki on kiinnostavaa.
Sillä asenteella täällä on kivaa.
Viime päivinä olen yrittänyt erkaantua tästä, mutta vaikeaa tekee. Tänne kirjoittelu johtaa pahaan riippuvuuteen.
Vaihtelun vuoksi.
Useimmiten juttelen asiallisesti,mutta joskus eteen tulee niin raskaasti itseään täynnä oleva kirjoittelija, että sehän pitää pudottaa maanpinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, informaatiota sitten.
Olen kyltymättömän utelias toisten ihmisten mielensisältöjen suhteen.
Tavallaan kaikki on kiinnostavaa.Sillä asenteella täällä on kivaa.
Olet oikeassa. Nuo turhan vinkujat ovat vain elitistejä tai woke-porukkaa, joka päättää omasta mielestään oikeat mielipiteet.
En oo kertonut kellekään. Olen täällä joka päivä enemmän tai vähemmän . . .
Tuottaa suurta hupia lukea eräistä teorioista. Toki ällistyttää, että ihanko oikeasti joku uskoo mitä järjettömimpiin väitteisiin.
Harrasteeni tiedetään ja kerron mojovimmat jutut muidenkin naurettaviksi.