Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun sama mies tuijottaa minua salilla jatkuvasti, vaikka treenaan mieheni kanssa yhdessä

Vierailija
25.05.2022 |

Todella raivostuttavaa kun koko ajan pitää tuijottaa ja muutaman kerran on hymyillytkin. Miehenikin on mulkoillut häntä vihaisesti mutta sekään ei ole auttanut. Alkaa pikkuhiljaa raivostuttamaan. Miten tuollaisen saa loppumaan?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin juuri kanssa kirjoittaa, että pue kunnolla yllesi niin ei tarvitse sietää limaisia pervoja.

Vierailija
22/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene naisten salille. kyllä miehet saa tuijottaa mitä haluaa ei sulla ole oikeutta määrätä miehen katseen kohdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia käyn naisten salilla. Saa olla rauhassa.

Vierailija
24/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täytyy olla liian lyhyt paita ja pyllyvvakoon uppoavat ihonohuet housut? Pukeudu kunnolla niin ei random äijät kyylää.

tuhansia vuosia ennen ajanlaskuamme sanottiin viisaus: "naiset haluaa näyttää, miehet haluaa katsoa". siksi nainen joka ei halua näyttää peittää itsensä. 

Vierailija
25/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs käytät niitä housuja jotka oikein imeytyy sinne pilluviivaan.

Vierailija
26/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looserit treenaa miehensä kanssa.  Se nauraa sun soija pojalle.  oot sekopää mt ongelmainen.

Vierailija
27/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin juuri kanssa kirjoittaa, että pue kunnolla yllesi niin ei tarvitse sietää limaisia pervoja.

ongelma on nimen omaa siinä että tuijottaja ei ole miljardööri ja Henry Cavill näköinen.

vaan normi mies joka ei taida olla paremman näköinen tai rikkaamman näköinen kuin ap mies.

Vierailija
28/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä perä ja isot hinkit, se on jopa velvollisuus tuijottaa.

Vierailija
29/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että se tuijottaa sinua eikä miestäsi? Jos huomaat tuijotuksen vain aina kun mies kääntää katseensa sinuun, ettet huomaisi kuinka se ja miehesi tuijottavat toisiaan?

Joo vaatteet olisi kivat päällä julkisen paikan lisäksi myös salilla.

Vierailija
30/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut aloittajalle... narsistit, sosiopaatit, psykopaatit, vainoajat, stalkkerit, väkivaltaiset, perheväkivaltaiset...  suurin osa miehistä kun alkaa jo todellisuudessa kuulua em. ryhmiin Suomessa ja he eivät ymmärrä mitään järjellistä toimintaa...

kauniin ja seksikkään naisen katseleminen on järjellistä toimintaa. ilman sitä ei olisi sinuakaan täällä.

Vierailija
31/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ihan normaaleja vaatteita salilla, en mitään persetrikoita tms ja SILTI näitä kyylääjiä löytyy. Sali on aika pieni, joten ei pääse edes mihinkään syrjään..

Kyllä tuo on ahdistavaa, vaikka yritän olla välittämättä. Oon siellä treenaamassa. Kerran tää sama ukko tuli seisomaan muutaman metrin päähän kun tein pakarapotkuja taljassa. Jätin sarjan kesken ja tein jotain muuta sit. Tämäkö kivaa??

Vaihtaisin naisten salille asap, jos se olisi lähellä.

Vierailija
32/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hyvä perä ja isot hinkit, se on jopa velvollisuus tuijottaa.

ei vaan silloin otetaan kuvia kavereille.

Vierailija
33/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ihan normaaleja vaatteita salilla, en mitään persetrikoita tms ja SILTI näitä kyylääjiä löytyy. Sali on aika pieni, joten ei pääse edes mihinkään syrjään..

Kyllä tuo on ahdistavaa, vaikka yritän olla välittämättä. Oon siellä treenaamassa. Kerran tää sama ukko tuli seisomaan muutaman metrin päähän kun tein pakarapotkuja taljassa. Jätin sarjan kesken ja tein jotain muuta sit. Tämäkö kivaa??

lopetin salilla käynnin juuri saman ilmiön takia. aina tuli joku juttelemaan ja kyselee vinkkejä koska huomasivat että olen treenannut kauan. en ymmärrä miksi naisille on niin vaikea ymmärtää että kaikki miehet eivät tule salille heidän takia.

Vierailija
34/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en suostu lähtemään mihinkään vaikka tuijotetaan vieressä häpeilemättä treeniäni. Niin on tapahtunutkin. Pyörittelen vaan silmiäni ilmeellä jättäisitkö rauhaan ja on toiminut.

Ymmärrän kyllä tilanteen ahdistavuuden ja että siitä haluaa pois.

Ja samaten naiset saa käyttää just sellasia treenivaatteita kun ite haluaa. Sekään ei silti ole kutsu ahdistavalle tuijottelulle. Se on se tuijottelija jonka pitää muuttaa käytöstään ei nainen.

Vierailija
35/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en suostu lähtemään mihinkään vaikka tuijotetaan vieressä häpeilemättä treeniäni. Niin on tapahtunutkin. Pyörittelen vaan silmiäni ilmeellä jättäisitkö rauhaan ja on toiminut.

Ja samaten naiset saa käyttää just sellasia treenivaatteita kun ite haluaa. Sekään ei silti ole kutsu ahdistavalle tuijottelulle. Se on se tuijottelija jonka pitää muuttaa käytöstään ei nainen.

suomessa on vain yksi miesten kuntosali. montako naisten kuntosalia? 

mies saa katsoa mitä haluaa eikä se kuulu kenellekään.

asiasta voidaan keskustella uudestaan heti kun miehellä on sana valtaa aborttiin ja nainen lopettaa tissinsä esittelyn vauvansa kanssa julkisella paikalla.

Vierailija
36/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainako se on siellä kyyläämässä?

Aina kun samaan aikaan satutaan sinne. Vähän väliä vilkuilee

Ap

Huh huh mitä paskaa. Käy kysymässä, että mitä tuijotat jos kerta häiritsee.

Vierailija
37/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suomessa on vain yksi miesten kuntosali. montako naisten kuntosalia? 

mies saa katsoa mitä haluaa eikä se kuulu kenellekään.

asiasta voidaan keskustella uudestaan heti kun miehellä on sana valtaa aborttiin ja nainen lopettaa tissinsä esittelyn vauvansa kanssa julkisella paikalla.

Sivistyneissä yhteiskunnissa on normit. Ihmisiä päin ei esimerkiksi kävellä päin kadulla vaan väistetään, tuijottaminen on epäkohteliasta, jne. Miehet saavat vaikuttaa aborttilainsäädäntöön ihan vapaasti siinä missä naisetkin jos ovat päättävässä asemassa.

Myöskään sitä imetystä ei tarvitse katsella jos aiheuttaa hämmennystä. Maailman luonnollisin asia.

Miesten kuntosaleja syntyy jos niille on kysyntää. Ei sitten ilmeisesti ole.

Vierailija
38/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on omia saleja, mutta missä ovat vain miehille sallitut salit.

Vierailija
39/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi liittyy asiaan mitenkään? Kummallinen ajatuksenjuoksu.

Vierailija
40/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se edes komea? Salilla käy myös ne ällöttävät keski-ikäiset kivimahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän