Miettiikö motoristi kiihdyttäessään suoralla 150km/h nopeuteen että eteen voi poukata hirvi.
Kommentit (24)
Osa miettii, osa on kuolemattomia.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa asia, jota kutsutaan luonnonvalinnaksi
Aivan. Toivon etten joudu todistamaan luonnonvalintaa tässä meidän ohitse menevällä maantiellä. Pitkän mutkaisen osuuden jälkeen ensimmäinen suora. Ja kyllä, hirviä liikkuu.
Kovemmin ne ajaa kuin 150. Pikemminkin 250km/h hetkellisesti toki.
Nopea elämä, nopea kuolema, mitä miettimään. En vaan haluaisi olla näkemässä sitä lähtöä, tai jälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kovemmin ne ajaa kuin 150. Pikemminkin 250km/h hetkellisesti toki.
Kyllä kyllä. 250km/h rengasta polttaen ja etupyörä ilmaan kytkettynä.
Vierailija kirjoitti:
Nopea elämä, nopea kuolema, mitä miettimään. En vaan haluaisi olla näkemässä sitä lähtöä, tai jälkiä.
En mäkään. Tuttu poliisi kertoi keskikaiteeseen törmänneen maksasta, löytyi aika kaukaa tapahtumapaikalta.
En tiedä mutta näillä moottoritiellä ajavat todella lujaa ja ohittelevat vähän miten sattuu. Mistä moinen itsevarmuus tulee, itse en ikinä uskaltaisi.
Eihän tollanen 150km/h ole pyörällä mittään. Minun pyörä ottaa sen ykkösellä alle viidessä sekunnissa. Vastaa henkilöauton 50km/h nopeutta.
No mä en kiihdytä 150 nopeuteen, mutta kyllä ihan normaalissakin maantienopeudessa voi käydä hullusti, jos hirven kanssa ajaa yhteen. Ja vastauksena kysymykseen: mietin.
En juurikaan mieti. Se on loppu sitten jos hirvi hyppää eteen, kuopat ehtii kyllä väistää ellei ole sokea mutka tai mäenharja.
t. 115hv takapyörältä ja 198kg pyörä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tollanen 150km/h ole pyörällä mittään. Minun pyörä ottaa sen ykkösellä alle viidessä sekunnissa. Vastaa henkilöauton 50km/h nopeutta.
Oma menee 0-200 7 sekuntia
Harva motoristi miettii yhtään mitään. Ei ole välineet matkassa, jos niitä koskaan on ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
En juurikaan mieti. Se on loppu sitten jos hirvi hyppää eteen, kuopat ehtii kyllä väistää ellei ole sokea mutka tai mäenharja.
t. 115hv takapyörältä ja 198kg pyörä.
Siitä mahtuu kuulemma ali jos tuuri käy
Kyllä on nautinto kun sai taas prätkän liikenteeseen, teho/paino -suhde sama kuin hiilikuitukorisessa Paganissa Mersun AMG V12 koneella. Autoilijat jää kuin tikku paskaan.
Vierailija kirjoitti:
Onks sul joku yammun r6, noloo...
Alle viiteen sekuntiin.. eli 4.9999s tehtaan teoreettisten laskelmien mukaan?
Moottoripyörällä ei kiihdytetä 150km/h, kaasutuppia vain varotaan vääntämästä enempää kun kyseinen lukema näkyy mittarissa. Ellei kyseessä ole jokin 500cc naistenpyörä.
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyörällä ei kiihdytetä 150km/h, kaasutuppia vain varotaan vääntämästä enempää kun kyseinen lukema näkyy mittarissa. Ellei kyseessä ole jokin 500cc naistenpyörä.
Et oo ehkä tullut ajatelleeksi, mutta toiset haluaa pyörältä jotain muita ominaisuuksia kuin kiihtyvyyttä.
Miettiikö ihminen joka nousee aamulla sängystä että saattaa heti kaatua ja lyödä päänsä kohtalokkaasti?
On olemassa asia, jota kutsutaan luonnonvalinnaksi