Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on alkanut kehua itseään tosi paljon

Vierailija
25.05.2022 |

Aina selittää jotain asiaa missä hän on mielestään ollut oikeassa tai älynnyt jonku asian mielestään tosi hyvin tai miten hänen mielipiteensä on varmasti oikea.
Itse olen miettinyt miksiköhän noitakin asioita pitää nyt erikseen kehua ja mainostaa.
No minä sanoin siihen asiaan näin ja kyllä se minun mielestä asiat on näin ja sitten 100 minä siihen perään.
Ei kyllä ennen ollut noin.
Alkaa pikku hiljaa häiritä tuollainen itsekehu, että miksiköhän noin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ei kuuntele yhtään, jos yrittää itse jotain asiaa sanoa väliin vaan puhuu täysin päälle. 

Vierailija
2/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko mainita asiasta sille kaverille? Sitä paitsi en ymmärrä miksi sinun pitää olla jonkun tylsän kaverin kanssa, jos hänen toimintansa ärsyttää. Kaverit ovat kavereita, joten hanki ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itselleni tuo on ihan tuttu tilanne. Kehuskelin aina omia aikaansaannoksiani, komeuttani ja viisauttani sekä varallisuuttani kaikille kavereilleni ja jopa sivullisille. Sitten viimeinkin ymmärsi kaverien kehotuksesta mennä terapiaan. Nyt olen vain muutaman tonnin köyhempi, mutta kaupungin komein ja mukavin poikamies!

Vierailija
4/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ei kuuntele yhtään, jos yrittää itse jotain asiaa sanoa väliin vaan puhuu täysin päälle. 

Itsehän se tyypin kanssa olet. Ei kai kukaan pakota sinua hänen kanssaan olemaan, joten älä ole.

Vierailija
5/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko mainita asiasta sille kaverille? Sitä paitsi en ymmärrä miksi sinun pitää olla jonkun tylsän kaverin kanssa, jos hänen toimintansa ärsyttää. Kaverit ovat kavereita, joten hanki ystäviä.

Hän on kaveri 20 vuoden takaa ja on ollu tosi hyvä ystävä, mutta tämä käytös on muuttunut nyt viime aikoina, ja sen takia ihmettelen asiaa. En ole vielä kehdannut ottaa asiaa esille, kun on niin uusi juttu. 

Vierailija
6/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle itselleni tuo on ihan tuttu tilanne. Kehuskelin aina omia aikaansaannoksiani, komeuttani ja viisauttani sekä varallisuuttani kaikille kavereilleni ja jopa sivullisille. Sitten viimeinkin ymmärsi kaverien kehotuksesta mennä terapiaan. Nyt olen vain muutaman tonnin köyhempi, mutta kaupungin komein ja mukavin poikamies!

Terapeuttisi oli taitava, hyvä kun löysit hänet!

Vierailija
7/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko teinejä? Minä olin teininä välillä tuollainen, koska koin, ettei minua arvostettu yhtään ja pidettiin tyhmempänä kuin olen. Piti alkaa itse pitää puoliaan. Toki nyt näen, miten epävarman vaikutelman tuollainen kehuminen antaa. Tunnen silti aikuisiakin, jotka tekevät tuota. Heitä on yleensä kiusattu lapsena.  

Mitäs jos sanot kaverillesi: Tiedän, että olet fiksu ja kyvykäs. Sinun ei tarvitse vakuutella minua siitä.  

Vierailija
8/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän se tyypin kanssa olet. Ei kai kukaan pakota sinua hänen kanssaan olemaan, joten älä ole.

Kyseessä hyvä ystävä, jonka käytös on muuttunut ja sitä ihmettelen. En ole kehdannut ottaa asiaa vielä esille. 

Vierailija
9/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kaveri 20 vuoden takaa ja on ollu tosi hyvä ystävä, mutta tämä käytös on muuttunut nyt viime aikoina, ja sen takia ihmettelen asiaa. En ole vielä kehdannut ottaa asiaa esille, kun on niin uusi juttu. 

Jos olet tuntenut kaverin 20 vuotta, niin kyllä pitää kehdata. Ihmeellinen kaveri olet, jos et kehtaa.

Vierailija
10/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko teinejä? Minä olin teininä välillä tuollainen, koska koin, ettei minua arvostettu yhtään ja pidettiin tyhmempänä kuin olen. Piti alkaa itse pitää puoliaan. Toki nyt näen, miten epävarman vaikutelman tuollainen kehuminen antaa. Tunnen silti aikuisiakin, jotka tekevät tuota. Heitä on yleensä kiusattu lapsena.  

Mitäs jos sanot kaverillesi: Tiedän, että olet fiksu ja kyvykäs. Sinun ei tarvitse vakuutella minua siitä.  

Ollaan jo 40-vuotiaita, ja sitä enemmän ihmettelen tätä asiaa. 

Vierailija
11/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä hyvä ystävä, jonka käytös on muuttunut ja sitä ihmettelen. En ole kehdannut ottaa asiaa vielä esille. 

Jos et kehtaa, niin kärsi sitten. Emme me voi auttaa enempää.

Vierailija
12/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota nyt vaan esille. Hyvät ystävät voi nostaa kissan pöydälle. Ei ole mitään ärsyttävämpää, kuin kuulla jälkikäteen, että joku asia on häirinnyt läheistä. 

Vierailija
13/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tuntenut kaverin 20 vuotta, niin kyllä pitää kehdata. Ihmeellinen kaveri olet, jos et kehtaa.

No ei sitä niin vain kehtaa yhtäkkiä, kun toisen käytös muuttuu tuolla tavalla. Olen nyt vain miettinyt, että mistäköhän johtuisi. Yritän olla hienotunteinen asiassa. Ei ole tapana huudella päin naamaa, että mitäs sinä nyt tuolla tavalla sanot ja puhut. 

Vierailija
14/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et kehtaa, niin kärsi sitten. Emme me voi auttaa enempää.

Toisaalta ei mulla ole oikeutta sanoa kaverille, että miten ja mistä hän voi puhua. Ihmettelen vaan, että miten tuo käytös on muuttunut tuolla tavalla entiseen verrattuna. Se tässä se pääpointti oli. 

Vierailija
15/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota nyt vaan esille. Hyvät ystävät voi nostaa kissan pöydälle. Ei ole mitään ärsyttävämpää, kuin kuulla jälkikäteen, että joku asia on häirinnyt läheistä. 

Siis miten otan esille? Sori sun itsekehuskelut ärsyttää minua nykyään, joten voisitko vähemmän itsekehuskella itseäsi. Ongelma on, että käytös on muuttunut. En minä voi kaverille kertoa, että miten hän pitäisi käyttäytyä. 

Vierailija
16/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa koko juttu. Ihmettelin vain, että miten jonku käytös ja olemus voi muuttua niin paljon lyhyessä ajassa. 

Vierailija
17/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto romahtanut.

Vierailija
18/18 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto romahtanut.

Tätä kyllä mietin yhtenä vaihtoehtona, että liittykö tuohon jotenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan