Onko sileä ja näppylätön sheivausjälki harvinaista?
Itse kun sheivaan, tulos on sileä tasainen iho. En tarvitse edes mitään voiteita. Satuin katsomaan naked attraction ohjelmaa ja lähes kaikilla naisilla oli sänki tai näppylöitä. Luulis nyt että telkkariin panostais, että iho olis priimakunnossa, vai onko se joillain ihotyypeillä vaikeeta/mahdotonta?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tyhmä
Mikä kysymys tämä oikein on, ite oon miettinyt samaa (muutaman kerran elämässä) kun itselle ei tule mitään ja mainostetaan kaiken maailman voiteita ym. Ja erilaisia höyliä ym.
Aamulla kun sheivaa niin kuvauksissa ehtii jo olla ns kello viiden sänki. Ainakin jos karvankasvu on samanlaista kuin minulla. Näppylöitä minulle tulee myös usein. Johtuu ihotyypistä ja karvojen määrästä ja laadusta.
Riippuu varmasti karvojen laadusta.
Ei minullekaan sääriin tule mitään noista. Sileät ovat pitkään. Mutta säärikarvat ovat ohuet ja vaaleat ja niitä aika harvakseltaa. Muilla aluieilla sitten eri.
Kyllä mulla ainakin viimeistään seuravana päivänä on jo sänki ja näppyjä tulee myös sääriin, jos sheivaa. Ikävää, kun näin vanhana ne säärikarvat alkaa olla todella näkyviä, nuorena oli vaan sellaista nukkaa, mitä yleensä käsissä tai reidessä.
Katsotko sinä siis muiden naisten nivuksia telkusta?
Mullakin jälki on heti ajelun jälkeen sileä ja ok, mutta eipä mene monta tuntia kun uutta karvaa jo pukkaa karvatupesta ja iho nousee koholle. Ja tietenkin iho ärtyy moisesta sinullakin, etpä vain omiin haaroihisi näe kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Katsotko sinä siis muiden naisten nivuksia telkusta?
Mullakin jälki on heti ajelun jälkeen sileä ja ok, mutta eipä mene monta tuntia kun uutta karvaa jo pukkaa karvatupesta ja iho nousee koholle. Ja tietenkin iho ärtyy moisesta sinullakin, etpä vain omiin haaroihisi näe kovin hyvin.
Mun mies näkee kyllä hyvin. Mulla sileys pysyy pari päivää, sitten alkaa kasvaa vaalea sänki, joka ei edes kunnolla näy.
Ap
Oletko oikeasti noin tyhmä