Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämä on? Mulla on ystävä joka jaksaa välittää ja huolehtia mieheni tervey-

Vierailija
18.08.2008 |

dentilasta. Siis aina kun tapaamme,hän kyselee miten mieheni voi. Sitten usein juteltuaan mieheni kanssa hän kommentoi tyyliin:nyt näyttää teillä menevän hyvin/huonosti.Mua alkanut häiritsemään tämä jokakertainen kommentointi.

Puhuu miehestäni sellaiseen sävyyn kuin tuntisi tämän paremmin kuin minä itse.

On alkanut katsella kotimme läheltä asuntoa itselleen.Kertokaa viisammat mitä teen?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran miehesi tsempannut ystävääsi on tämä saattanut ihastua/rakastua mieheesi ja ei pysty olemaan puhumatta hänestä.Koska rakkauden kohde on varattu on hetkiä jolloin hän on vihainen miehellesi=haukkuu silloin miestäsi sinulle

ja kun miehesi huomioi ystävääsi oikealla tavalla=saa miehesi käytös kehuja.

Vierailija
2/43 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran miehesi tsempannut ystävääsi on tämä saattanut ihastua/rakastua mieheesi ja ei pysty olemaan puhumatta hänestä.Koska rakkauden kohde on varattu on hetkiä jolloin hän on vihainen miehellesi=haukkuu silloin miestäsi sinulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin,heivaa toi vaimo helvettiin!

Vierailija
4/43 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin,heivaa toi vaimo helvettiin!

Vierailija
5/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus seurannut sivusta sellaisen naisen toimintaa, jolla ollut vaikeuksia itse solmia hyvää suhdetta. nähdessään toisilla toimivan suhteen, hän on alkanut järjestelmällisesti kammeta suhteen naisosapuolta sivuun, ja itseään tämän paikalle. ilmeisesti kuvitellen että parisuhteen onni jotenkin säilyy, ja hän pääsee itse siitä osalliseksi.

varmasti analysoi kiivaasti teidän suhteen tilaa ja kokee että suhde olisi parempi jos sinun tilallasi olisikin hän itse.

Vierailija
6/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus seurannut sivusta sellaisen naisen toimintaa, jolla ollut vaikeuksia itse solmia hyvää suhdetta. nähdessään toisilla toimivan suhteen, hän on alkanut järjestelmällisesti kammeta suhteen naisosapuolta sivuun, ja itseään tämän paikalle. ilmeisesti kuvitellen että parisuhteen onni jotenkin säilyy, ja hän pääsee itse siitä osalliseksi.

varmasti analysoi kiivaasti teidän suhteen tilaa ja kokee että suhde olisi parempi jos sinun tilallasi olisikin hän itse.

Vierailija
7/43 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ystäviä ole, jotka alkaa toisen miestä vonkaan.

Meillä oli tommonen tapaus kans. Arvaappa onko enää ystävä?! Ei ole, ei. Hankkikoon oman ukon, jonka vointia voivotella ja tekemisiä ihastella! Ei tarvi sunkaan tommosta katsella. Sun tärkein tehtävä on pitää suhteenne koossa, ja sehän ei kolmatta pyörää kaipaa!

Vierailija
8/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoo usein:kun puolisosi on tällainen niin tee näin.

Vierailija
9/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai häiritseekö sua saada häneltä parisuhdeneuvoja vaikkei hän tiedä mistään mitään vai mistä on kyse?

Vastaa jotain ympäripyöreää ja vaihda puheenaihetta.

Vierailija
10/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille,ettet kaipaa hänen neuvojaan. Tunnet oman miehesi parhaiten. Kysy miksi etsii asuntoa naapurustostanne! Unohda tuommoinen kaveri.

Minulla oli sellainen kaveri joka aina tiesi paremmin mitä minä tarvitsen. Ei ikinä ymmärtänyt, että ihmisillä on erilaisia tarpeita. Hänen mielestään ajattelen liian vähän itseäni. Mä olen ihan onnellinen näin!

Meitä on moneen junaan!

Vierailija
11/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos hänellä sitten on suhden miehesi kanssa?

Vierailija
12/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette itse ole sellaista sorttia joka kokee sairaalloista mustasukkaisuutta ja näkee yhtä sun toista siellä missä sitä ei todellakaan ole?

Vierailija
13/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos hänellä sitten on suhden miehesi kanssa?

Vierailija
14/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kääntää sen mukama parisuhdeneuvonnaksi.

Jos koet tungettelevana sanot ettet pidä tästä yhtään.

Jos muuten muuttaa teitä lähelle,varaudu että istuu iltaa usein teillä.

Vierailija
15/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai häiritseekö sua saada häneltä parisuhdeneuvoja vaikkei hän tiedä mistään mitään vai mistä on kyse?

Vastaa jotain ympäripyöreää ja vaihda puheenaihetta.

Vierailija
16/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

dentilasta. Siis aina kun tapaamme,hän kyselee miten mieheni voi. Sitten usein juteltuaan mieheni kanssa hän kommentoi tyyliin:nyt näyttää teillä menevän hyvin/huonosti.Mua alkanut häiritsemään tämä jokakertainen kommentointi.

On alkanut katsella kotimme läheltä asuntoa itselleen.Kertokaa viisammat mitä teen?

Vierailija
17/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raivostut pelkästä ajatuksesta että muuttaa lähelle? Sen kun vähennät tapaamisia.

Vierailija
19/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kääntää sen mukama parisuhdeneuvonnaksi.

Jos koet tungettelevana sanot ettet pidä tästä yhtään.

Jos muuten muuttaa teitä lähelle,varaudu että istuu iltaa usein teillä.

Vierailija
20/43 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sabotoida.

ystävä on pikkuisen outo. Hänellä on ura, mutta monesti hänet jätetty&petetty.

Olemme kummikin tsemppaneet häntä,mieheni osaltaan enemmän kun on mies.

Mutta tuntuu pahalta kun ystävä kommentoi aika rumasti välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi