Miksi miehelläsi ei ole pitkiä hiuksia?
Kommentit (10)
Siinä menis kyllä TJ:ltä uskottavuus jos liehuisi siellä pitkässä tukassa. Eikä sille kyllä pitkät sopisikaan, ja mikä olennaisinta, se ei tykkää pitkistä hiuksista miehellä.
Ja sitäpaitsi miehen niska on seksikäs, en haluaisi sen peittyvän hiuksiin. Lyhyet hyvin leikatut hiukset ovat miehekkäät. Eikä mieheni alalle sopisikaan pitkät hiukset.
Mies käy vähintään 4 viikon välein parturissa.
Ja minä haluan olla meidän perheessä se pitkähiuksinen ja naisellinen puoli:)
Mun puolesta miehellä sais olla pitkät hiukset jos se ite haluais kasvattaa. Mä tykkään onneks lyhyistä enemmän, että sinänsä ei harmita. Oli vaan pakko tulla sanomaan tämä kun täällä moni kirjoittaa että komentaa miehensä tukan leikkuuseen, ja että ' MINÄ en pidä pitkistä...'
Haloo!! Kyllähän siitä poru nousis jos miehenne alkais määräillä tein tukkamallia!! Kuulostatte aika karseilta oikeesti. : )
Siellä ei kovin suopeasti asiaan suhtauduttaisi. Hiusmallin ei tarvitse kuitenkaan olla mallia " muli" tai aivan siili, saa olla ns. normaalipituinen.
Voi taivas miltä mun mieheni näyttäisi pitkän tukan kanssa.... Päältä kalju ja reunoilla harmaata kiharaa- no sehän näyttäisi siltä kuin Juice olisi käynyt permanentissa!
Kiitos ei.
asia olisi aivan eri jos se olisi hänen juttunsa mutta kun EI ole.
Mun mies ei myöskään suostuis ottamaan mitään värejä tai raitoja hiuksiinsa.
Lyhythiuksiset miehet ovat seksikkäitä.