Kuukautisten aikan miten estätte yöllä ettei verta vuoda ohi sänkyyn?
Kommentit (29)
Aiemmin, sidettä käyttäessä vuotoa saattoi tulvia siteen yli/ohi ja petarikin sottaantua - not nice:(!
Kuukuppiin mahtuu roinaa vaikka kuinka paljon, eikä se vuoto nyt mihinkään takaisin virtaa, vai kuinka loppanat kohdunsuut teillä muka on??
Karseat hautovat siteet ovat historiaa.
Itselläni ollut onni saada synnyinlahjana suht niukat kuukautiset. Kestosidettä käytän.
Koskaan ei ole kahden vuoden aikana vuotanut ohi.
Vierailija:
Vierailija:
yöksi riittää hyvin pikkuhousunsuoja ja välillä nukun ihan alasti eikä koskaan ole vuotanutAiemmin käytin aina tamponia ja vaihdoin sen yöllä 4 tunnin välein. Nyt hormonikikierukka, eikä vuotoja ollenkaan!
Ällöttäväää tuo veren kanssa pelaaminen. Yök.
Enpä haluaisi olla sinä! Luonnollinen asia yököttää!
Vierailija:
Makuuasennossa siis valunu ne veret takas sisäänpäin ja aiheuttanu hurjan myrkytyksen.
Varokaa, kuukuppi tappaa!
Ja mä oon kuukautisten aikaan niin kipee, että ei tulisi seksi mieleenkään (paitsi viimesenä päivänä), joten ei haittaa vaikka mies ei mummiksista kiihottuiskaan ;)
Vaiva on tosin vasta aamulla, kun ylösnousee, kun se veri oikeen humahtaa reunojen ohi. Nykyään tosin käytän kuukuppia.
Se taaempi side ulottuu sinne saakka, minne peppuvako loppuu, eli siis todellakin riittää se suoja. Ja etupuolellakin tarvitaan öiseen aikaan yllättävän " ylös" sitä suojaa, kun mä ainakin oon semmonen että kääntyilen ja vääntyilen yöllä..
Menkkojen aikaan käytän lisäksi sellaisia naisten bokserimallisia pöksyjä normi-pikkuhousujen päällä, jotta sidehässäkät pysyisivät paikoillaan.
Erittäin epäseksikästä, mutta toimii :)
Aina tampooni, yöllä ja päivällä vaikka ei suositeltaskaan.
Ällö olo jos joku vaippa on housuissa :(
2 sidettä peräkkäin, joista toinen on yöside ja sitten päällekkäin kolmet mummoalkkarit ja pitkät kalsarit. Näin olen tehnyt vuosia ja ei vuoda ohi. Lisäksi vältän runsainpana yönä nukkumista selälläni.
Laitan myös bokserit pikkuhousujen päälle! :) Lisäksi parina yönä on varalta pyyhe patjan päällä, alapään alla.
Mulla kun riittää päivälläkin vähintään kuus tuntia tampooninvaihtoväli.
ja pyyhe taitettuna kaksin kerroin keskikropan alle
Itse saatan käydä keskellä yötä vaihtamassakin, jos siltä tuntuu.
Vierailija:
Mulla kun riittää päivälläkin vähintään kuus tuntia tampooninvaihtoväli.
Pillereiden kanssa oli vuotoa ja tiputtelua noin 7-8 päivää tasaisesti, paljon ärsyttävämpää sellainen päiväkausien pikkusiteillä ja minitamponeilla pelleily (mielestäni).
ja lisäksi pyyhe kaksinkerroin, tai sellainen lasten " pissa-alusta" alle :)
En oo ikinä voinu sietää mitään rättejä housuissa!!
Vierailija:
En oo ikinä voinu sietää mitään rättejä housuissa!!
Eli yöksi riittää ihan tavallinen siivekäs allways-side. Kuukuppia en halua öisin/nukkuessa käyttää, koska se veren mahdollinen takaisin päin valuminen etoo ajatuksena. Tästä huolimatta se myrkytysjuttu on kyllä ihan urbaanilegendaa.