Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvinkään Halinallessa kaikki -40% ja Trendikengässä -20%!

12.10.2006 |

Satuin juuri sopivasti Hyvinkäällä käymään ja löysin Trendikengästä muksuille kengät, ja Halinallesta oli " pakko" ostaa ensi talveksi Reimatec haalari ja asusteet, kun kerran edullisesti sai ja hyvä väri&koko löytyi. Kerrankin satuin oikeaan paikkaan oikeaan aikaan!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä ei ollut kuin pari hassua kappaletta jäljellä, vaikka tangot pursusivat kymmeneltä. Sisävaatetta oli vielä paljon. Itse ostin pojalle 146cm Legon Bionicle oranssin vedenpitävän takin tämän talven mallistoa, N&N:ssä 169e, maksoin 52e. Reimatecin toppahousut ja Legon toppahousut 140cm yhteensä 50e.

Vierailija
2/12 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko kävi ostamassa tytölleni Reimatecin haalarin talveen sekä molemmille lapsille toppahatut. Oli kerrankin tuuria ja oli oikeat koot jäljellä :)

Kiitos vielä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko todella ihan kaikki -40%? Myös uudet toppavaatteet?

Vierailija
4/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..onko ale vain tänään vai jatkuuko huomennakin? Jos laittaisi siskon asialle :)

Vierailija
5/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaa ja todellakin KAIKKI oli tänään -40%. Tietysti oli kiva ostaa edullisesti laadukkaita vaatteita nyt, mutta mua kyllä harmittaa, kun liike lopettaa. Siellä on ollut tosi ihanat myyjät ja hyvä palvelu. Ja tietysti myös laadukasta ja kivaa lastenvaatetta. Meille se on vielä niin sopivan lähellä, että harmitta todella. Ale kestää ainakin lauantaihin asti, jos mitään on sitten enää jäljellä.

Vierailija
6/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajomatka ei ole pitkä, mutta varta vasten en viitsi lähteä jos myymälä on jo tyhjä =)

Vierailija
7/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin kolmen jälkeen ja rekit ja hyllyt notkuivat vielä tavaraa. Reimatecit tekivät kauppansa...! Kyllä varmaan heti huomenaamulla kannattaa käydä katsastamassa!

Vierailija
8/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ale alkoi jo aiemmin tällä viikolla ja jatkuu tämän viikon.

tänään -40%

eilen -30%

tiistaina -20% ja

maanantaina -10%

Vierailija
9/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nettisivujen perusteella enemmänkin tavaratuotemerkkejä. eli myyvät siis vaatteitakin?

Vierailija
10/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin ennen ollut mm. kinderit, lego, name it, riihipeikko, reimatec, lenne... näitä ainakin itse olen sieltä vuosien varrella ostanut, niin ja ruskovilla!

Vierailija
11/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään liikkeestä, mutta ainut miinus on, että on keskittynyt alle 110cm vaatteisiin. Esim legon lisenssit heillä on vain 104cm astoi (isompien lisenssi on hyvinkäällä nickyllä ja nellyllä).

Mutta joskus löytyy jotain isommillekin, esim reimaa on isommillekin. Ja pojalle on mahtunut timberlandin mallistosta 5v koko, se taitaa olla isoin koko mikä tuolla on myynnissä.

Vierailija
12/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan miten Halinalle on tänään ja huomenna auki ? Ja jos joku siellä tänään on käynyt, niin vieläkö kannattaa lähteä katsomaan ? Harmillista kyllä, että liike lopetetaan, siellä on tullut aina käytyä, kun Hyvinkäällä olen poikennut, kiva pieni liike. Hyvinkäällä ei taida olla muita lastenvaateliikkeitä sitten enää, kuin N & N, vai ?