Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin eilen uuden työkaverin kanssa baarissa ja parin lasin jälkeen hän möläytti

Vierailija
25.05.2022 |

Että meidän työpaikalla minusta ei kuulemma tykätä ja ihmiset oikein odottaa, milloin irtisanoutuisin! Olin ihan järkyttynyt, koska mielestäni meillä on aina ollut työpaikalla hyvä yhteishenki ja olen tullut kaikkien kanssa hyvin toimeen.
Mitä tästä nyt pitäisi ajatella??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele mitään. Mutta ole varovainen tämän uuden työkaverin kanssa. HÄn on joko tahallinen riidankylväjä tai sitten vaan sähläri joka puhuu mitä sattuu. Kummassakaan tapauksessa häneen ei kannata kiinnittää kovin paljon huoiota.

Vierailija
2/10 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinusta ei pidetä vaikka niin luulet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tulokkaalle on heti noin uskouduttu. Tahallaan hämmentää.

Vierailija
4/10 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tänään ole töissä? Luulisi olet tähän aikaa?

Vierailija
5/10 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ajattele mitään. Mutta ole varovainen tämän uuden työkaverin kanssa. HÄn on joko tahallinen riidankylväjä tai sitten vaan sähläri joka puhuu mitä sattuu. Kummassakaan tapauksessa häneen ei kannata kiinnittää kovin paljon huoiota.

Tämä! Älä purematta niele noita juttuja.

Minun pienimielinen exäni nautti draamasta, joten hän myös kehitteli sitä tahallaan minun ja yhden ystävänsä välille. Eron jälkeen vasta tajusin, että hän on aika paljon suurennellut ja vääristellyt niitä juttuja joita kaverinsa on minusta sanonut.

Vierailija
6/10 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä työkaverisi kuulostaa siltä oikealta ongelmalta. Keksii satuja, jotta irtaantuisit muista ja itse esittää ystävää saadakseen kontrolloitua sua paremmin. Sairas tyyppi, älä vietä enää aikaa hänen kanssaan.

Vierailija
7/10 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuu kiusalliselta, niin kysyppä vielä joltain muulta pitääkö hemmon sanomiset paikkaansa.

Kuulostaa narskutukselta ja narskuttajalta pitää katkaista siivet mahdollisimman pian, ettei työyhteisö happane.

Vierailija
8/10 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt juuri noin ja tuloksena lähdin toiseen työpisteeseen. Win-win sekä alkuperäiselle kiusaajalle että tulokkaalle: alkuperäinen sai tahtonsa läpi kun lähdin ja tulokas sai hyväksyntää kun oli heti ison kiusaajaporukan puolella. En tiedä vieläkään mistä oli kyse, itsekin kyllä voitin.

Vierailija
9/10 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katsoisin peiliin ja miettisin omaa käytöstäni. Ei savua ilman tulta. Tunnen monta ns. "hyvää tyyppiä" jotka "tulevat kaikkien kanssa juttuun", jotka ovat hieman ärsyttäviä päättäjiä, jotka puhuvat asioista jotka eivät ole millään tavalla kiinnostavia, jotka tunkevat seuraan ja puhumaan silloin kun ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei siis huono ihminen, mutta helkkarin rasittavaa seuraa. Ja tämä on rehellinen mielipide monta vuotta työelämässä olleena.

Vierailija
10/10 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän oli kanssasi baarissa js olet niin ikävä tyyppi? Haluaako olla kaveri olemalla rehellinen kuulemastaan vai oletko pelinappula? Tulee mieleen sellainen "rempseä uusi tulokas" joka on heti tuttavallinen ja tykkää siitä draamasta.

Itse pitäisin välit mutta harkitsisin asian ottamista puheeksi. En tykkää tilanteesta että kiusaajat tietäisivät että minä tiedän, mutta en siltikään tekisi asialle mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi