Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, kumpi lahja puolisolle? T. Mies

Vierailija
25.05.2022 |

Eli synttärilahjaa mietin, ostin jo hajuveden sekä vien ravintolaan mutta haluan ostaa vielä jotain.

Vaihtoehdot ovat:

A) Jonkinlainen pään alueen hieronta (kärsii päänsäryistä ja jumissa olevista purentalihaksista. Viimeksi eilen haaveili moisesta)

B) Karjalaisella perinnekuviolla kuvioitu, luonnonmateriaaleista kudottu kylpypyyhe.
On siis sukujuuria Karjalaan ja intensiivisesti opiskelee kieltä sekä käsitöitä. Arvostaa myös harkittuja tavaralahjoja.

Eli kumpi? Toiseen on vain varaa ja hintaa on yhtä paljon

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä paha.. itse myös karjalaiset sukujuuret omaavana, mutta kaikenmaailman käsitöitä ja riepuja viihaavana, ottaisin tuon hieronnan, mutta toisaalta jos puolisollasi on tuollainen intohimo elämässään.. ehkä kuitenkin se liina, ensi synttäriksi sitä voi olla vaikea saada ja tuon hieronnan nyt voi hankkia koska vaan sitten. Vaikka jouluksi.

Vierailija
2/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä paha.. itse myös karjalaiset sukujuuret omaavana, mutta kaikenmaailman käsitöitä ja riepuja viihaavana, ottaisin tuon hieronnan, mutta toisaalta jos puolisollasi on tuollainen intohimo elämässään.. ehkä kuitenkin se liina, ensi synttäriksi sitä voi olla vaikea saada ja tuon hieronnan nyt voi hankkia koska vaan sitten. Vaikka jouluksi.

Ap:

Näin itsekin ajattelin, että hieronnan voi vaikka sitten ostaa ns. Koska vaan. Kiitti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta, koska hän on siitä jo vihjaillut. Ja toisaalta sulla on jo yksi tavaralahja.

Vierailija
4/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä sinun pitäisi itse tietä puolisosi tarpeet kun mitä haluaa lahjaksi? Jos et tiedä mitä? Kysy hänen parhaalta ystävältä,äidiltä,isältä siskolta veljeltä.He hänet tuntevat, emme me!Millä rahalla ostat? Kun aikaa kirjoitaa aihe tällä kello 8:58? Työtön olet?

Vierailija
5/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kieltä puolisosi mahtaa intensiivisesti opiskella...?

Vierailija
6/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun itse en välittäisi kummastakaan. Sun pitää itse toi pähkäillä, koska olet meistä ainoa, joka tuntee vaimosi.

Vierailija
7/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylä sinun pitäisi itse tietä puolisosi tarpeet kun mitä haluaa lahjaksi? Jos et tiedä mitä? Kysy hänen parhaalta ystävältä,äidiltä,isältä siskolta veljeltä.He hänet tuntevat, emme me!Millä rahalla ostat? Kun aikaa kirjoitaa aihe tällä kello 8:58? Työtön olet?

Miksi? Paraniko sun elämä nyt oleellisesti kun pääsit oksentamana tämän ulos?

Vierailija
8/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko kuule ihan tuota karjalan kieltä.

Vierailija
9/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin vienan karjalaa? Jos siis on karjalaisuudesta kiinnostunut.

Vierailija
10/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö häneltä kysyä itseltään, jos haluaakin hieronnan, mutta miten hieroja osaisi hieroa oikein eikä väärin. Kylppäriin halutaan yleensä sininen kaakeli, vaikka muuten se kuulostaa parhaalta. 

Vierailija
11/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liina, harvoin löytyy miestä, joka arvostaa vaimonsa käsityöharrastuksia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi