Haluan isoa skinhead penistä. Olenko sairas?
itsekkin olen isämmaallinen mies ja monissa tapahtumissa on ollut erittäin miehekkäitä skinheadeja ja vaikka en ole homo on minua alkanut kiinnostaa ottaa ainakin suuhun iso ja sykkivä kaljun tatuoidun ja lihaksikkaan miehen penis. Ehkä jopa takapuoleen, mutta olen testannut vaimon hiuslakkapullolla ja se sattuu vaikka olenkin käyttänyt suihkusaippuaa liukasteena.
Kommentit (14)
Vastaus esttämääsi kysymykseen: kenenkään vintin tuuletuksesta en tiedä, mutta vaikuttaa että olet JONNE
Soldiers of Odinin sankarisoturit ovat homppeleita läpeensä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Persuvastaista homopropagandaa!
Kuka nyt mitäkin näkee? Tekstissä ei ole mainittu persuja eikä homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus esttämääsi kysymykseen: kenenkään vintin tuuletuksesta en tiedä, mutta vaikuttaa että olet JONNE
Nimeni on kylläkin Reima, mutta onko sillä väliä ja kuka on Jonne?
Jotenkin tunne, ettei skini ja iso kalu kuulu samaan persoonaan. Isokaluisillä on muuten hyvä itsetunto eikä tarvitse pullistella.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tunne, ettei skini ja iso kalu kuulu samaan persoonaan. Isokaluisillä on muuten hyvä itsetunto eikä tarvitse pullistella.
Monilla kehitysvammaisilla on isot penikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla kehitysvammaisilla on isot penikset.
Ai, miksei tuo sitten koske skinejä?
No en varmaan sitte ole kehitysvammanen, vaikka moni täälläki on niin väittänyt
- ErtZsi
Suomiskinit vois aloittaa siitä että pesisivät ne munansa. Esim. kreikalaisilla skineillä on todella paljon parempi hygienia.
Terveisn
Isänmaallinen nainen
Saat etsiä aika kauan. Kaikki skinit on mikromunia.
Vierailija kirjoitti:
Suomiskinit vois aloittaa siitä että pesisivät ne munansa. Esim. kreikalaisilla skineillä on todella paljon parempi hygienia.
Terveisn
Isänmaallinen nainen
Kyllä se mulkun haju on kiihottava ja turha peseminen on h-miesten hommia!
- ErtZsi
Kukapa ei haluais, mutta niin on kortilla!
Me elämämkoululaiset soldiers of odinit olemme isämmaallisia. Bodauskin on isämmaallista. Se ei ole homoutta kun me isämmaalliset otamme joskus toisilta isämmaallisilta elämämmkoululaisilta suuhun ja perseeseen.