Miehestä tulee aina kiimainen peto mökillä ollessamme
Haluaa kokeilla kaikkea kivaa uutta ja nuolee minulle mahtavia orgguja. Seksiä noin kolme neljä kertaa vuorokaudessa. Onko mökillämme jotain feromoneja jotka kiihottavat miestä?
Kommentit (15)
Sellaista miesten välistä hurjastelua.
Sillä kasvaa varjohiippaa siellä ja syö suoraan puskasta.
Mökkeily on kivempaa kun on vehje ihan kipeänä panemisesta.
Jarmo 57v vai 37v mielikuvituksesi on tänään liian vilkas, paitsi jos aviomiehesi todella tekee niin.
Miehesi on varustautunut reilulla annoksella erektiolääkettä ja näin ollen turvannut 100% seisokin! Mutta mikäs siinä,jos paikat kestää!
Tuskinpa mökillä on mitään erityisiä feromoneja. Eiköhän kyse ole enemmänkin kiireettömästä ja stressittömästä ympäristöstä.
En nuolisi noin useasti, kieli tulisi kipeäksi. Sitäpaitsi mustan naisen pillu on parempi.
Oijoi mökillä poikarakkaus on kaunista.
Kommenteista huomaa että palstan ämmät on frigidejä tai sitten ovat huonossa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Apina innostuu luonnon keskellä. Neljästi vuorokaudessa, voi ziisus.. rajansa kaikella...
T: ämmä joka ei saa kertaakaan vuodessa mutta haluaisi ja kun ei itse saa niin haukkuu kaikki muut
No meillä taas menee niin, että minä villiinnyn mökillä. Olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista huomaa että palstan ämmät on frigidejä tai sitten ovat huonossa parisuhteessa.
Parempi olla epäiltynä frigidiydestä kuin jatkuva ruma kielenkäyttö jota palstalla viljellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla epäiltynä frigidiydestä kuin jatkuva ruma kielenkäyttö jota palstalla viljellään.
Nyt vielä uhriudutkin. Onnea, käyttäydyt kuten narsistit joiksi kaikkia muita haukut.
Apina innostuu luonnon keskellä. Neljästi vuorokaudessa, voi ziisus.. rajansa kaikella...