Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen voi maksaa pankkitunnuksilla enää Klarnassa?

Vierailija
24.05.2022 |

Pitää erikseen klikkailla?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna on ulkomaalainen paska.

Vierailija
2/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkailla mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluaisi maksaa pankkitunnuksillasi klarnassa ilman klikkailuja.

Vierailija
4/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ostamisen Klarnaa käyttävistä nettikaupoista. Paska systeemi, haluavat  pääsyn kaikkiin pankkitietoihin. Heille ei riitä pelkkä rahan siirtäminen.

Vierailija
5/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää klikkailla hyväksyntä sofortille saada kaikki pankkitietosi, muuten ei voi maksaa.

Vierailija
6/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen siinä luki, että pitää antaa vuorokaudeksi vapaa nuuskimisoikeus ja lupa siirtää tilitiedot sofortille.

Sitten muuttivat lupapyyntöä ovelasti, mutta samaahan se tarkoittaa.

Vierailija
7/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Klarna-laskulla ja maksa lasku. Ei siinä mitään tarvitse klikkailla.

Vierailija
8/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa luottokortilla niin minäkin teen. En aio antaa hyväksyntää sofortille.

Vierailija
9/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ostamisen Klarnaa käyttävistä nettikaupoista. Paska systeemi, haluavat  pääsyn kaikkiin pankkitietoihin. Heille ei riitä pelkkä rahan siirtäminen.

Minä tein samoin. Ilmoitin yhdelle kaupalle etten haluan maksaa Klarnan kautta tietoturvasyistä. He onneksi lähettivät minulle ystävällisesti laskun ja sain ostettua.

Vierailija
10/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen siinä luki, että pitää antaa vuorokaudeksi vapaa nuuskimisoikeus ja lupa siirtää tilitiedot sofortille.

Sitten muuttivat lupapyyntöä ovelasti, mutta samaahan se tarkoittaa.

Mitä se nykyään kysyy?

Vierailija
11/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin juuri hetki sitten ostaa pitkästä aikaa verkosta. Myyjällä käytössä Klarna. Hyväksyn ostoni viidesti pankkitunnuksilla, mutta sivu ei päästänyt takaisin myyjän palveluun, joten nähdäkseni tilaustakaan en ole tehnyt. En ainakaan saanut vahvistusta.

Pulju h&m.

Kyllä veetuttaa.

Vierailija
12/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Klarna palauta rahoja. Minulla on syksyltä kaksi maksutapahtumaa, jotka keskeytyivät Klarnan häiriön vuoksi. Rahat siirtyivät Klarnalle eivätkä nettikauppaan. Sain Klarnalta meilin: tee tilaus uudestaan ja palautamme kauppaan siirtymättömät rahat muutamassa päivässä. Mennyt yli puoli vuotta eikä rahoja kuulu takaisin.

Vierailija
13/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tietoturvasyistähän niitä pankkitunnuksia kysytäänkin. Kaikki tämä tuli Vastaamon tietoturvamurron jälkeen. Aiemmin pystyi tilaamaan pelkällä henkilötunnuksella, ei enää.

Vierailija
14/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin kuluttajaviranomaisen suurin työllistäjä, karran jouduin tappelemaan. Voitin mutta toista kertaa ei tule!

Vierailija
15/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin juuri hetki sitten ostaa pitkästä aikaa verkosta. Myyjällä käytössä Klarna. Hyväksyn ostoni viidesti pankkitunnuksilla, mutta sivu ei päästänyt takaisin myyjän palveluun, joten nähdäkseni tilaustakaan en ole tehnyt. En ainakaan saanut vahvistusta.

Pulju h&m.

Kyllä veetuttaa.

Mulla myös käy toistuvasti noin. Klarna ei vain toimi.

Vierailija
16/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennen pystyin käyttämään sovellusta mutta nyt pitäisi maksaa erikseen verkkopankissa.

Vierailija
17/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ennen pystyin käyttämään sovellusta mutta nyt pitäisi maksaa erikseen verkkopankissa.

Pankin sovellusta. ap

Vierailija
18/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulju h&m.

Kyllä veetuttaa.

Just tuo hm nettikauppa on mahdoton. Olen käyttänyt joskus tunteja yrittäen saada tilausta maksetuksi.

Hm:n tulisi parantaa maksamista, ei Klarnaa.

Vierailija
19/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulju h&m.

Kyllä veetuttaa.

Mulla myös käy toistuvasti noin. Klarna ei vain toimi.

Kai laskutkin jäi tulematta, jos kerran pakettikn?

Vierailija
20/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa luottokortilla niin minäkin teen. En aio antaa hyväksyntää sofortille.

No ei pankki myönnä minulle luottokorttia. Enkä ole edes koskaan menettänyt luottotietojani; free lancer ei saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi